Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/1396


Obowiązki:

1. Prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji i remontów budowlanych
w budynkach Urzędu Marszałkowskiego oraz w lokalach wynajmowanych.
2. Przygotowywanie opisów przedmiotów zamówienia, zapytań ofertowych, projektów budowlanych, umów, itp. zarówno w zakresie dokumentacji projektowej jak i robót budowlanych.
3. Udział w charakterze członka Komisji przetargowej w zamówieniach publicznych na dokumentację projektową oraz roboty budowlane.
4. Nadzorowanie (w ramach posiadanych uprawnień) wykonywanych prac remontowo-budowlanych realizowanych przez Urząd Marszałkowski oraz udział w ich odbiorach.
5. Prowadzenie Książek obiektów budowlanych.
6. Zgłaszanie przełożonym potrzeb w zakresie bieżących remontów budynków i instalacji.
7. Terminowe prowadzenie spraw związanych z bieżącymi naprawami, serwisem
i konserwacjami instalacji oraz urządzeń, w szczególności: instalacji elektrycznej, centralnego ogrzewania, wodno-kanalizacyjnej, dźwigów osobowych, itp.
8. Zgłaszanie awarii, usterek, wad dotyczących budynków, instalacji, urządzeń objętych gwarancjami na podstawie zawartych umów (z wyłączeniem systemów alarmowych obsługujących budynek C2) oraz nadzór nad usuwaniem awarii i usterek.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • biegła obsługa komputera, Microsoft Office

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • [Umiejętność 2] : uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, wykształcenie wyższe w zakresie: budownictwo lub architektura lub urbanistyka[Umiejętność 1] : prowadzenie właściwej organizacji pracy[Inne] : doświadczenie zawodowe w:- pracy w administracji publicznej na stanowisku urzędniczym i/lub- pracy w branży budowlanej w zakresie koordynacji i/lub nadzoru, i/lub organizacji procesu budowlanego, i/lub inwestorskiego;1. Wymagania niezbędne konieczne do podjęcia pracy na stanowisku: 1) spełnienie wymagań zawartych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;2) wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce w jednym z następujących zakresów: budownictwo, architektura, urbanistyka;3) co najmniej 4-letni straż pracy;4) udokumentowane doświadczenie zawodowe w:pracy w administracji publicznej na stanowisku urzędniczym i/lub pracy w branży budowlanej w zakresie koordynacji i/lub nadzoru, i/lub organizacji procesu budowlanego, i/lub inwestorskiego;5) znajomość obowiązujących aktów prawnych związanych ze stanowiskiem pracy: a) ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, b) ustawy o samorządzie województwa, c) ustawy Prawo zamówień publicznych, d) ustawy o finansach publicznych, e) ustawy o pracownikach samorządowych, f) Statutu Województwa Świętokrzyskiego, g) rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.2. Wymagania dodatkowe pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku: 1. udokumentowane posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno- budowlanej.


Miejsce pracy: Al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 4

Wymagane dokumenty: 1. List motywacyjny i CV.2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.3. Kopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie, np. zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu w okresie od do (dokument umowy o pracę, powołania itp. nie jest potwierdzeniem okresu zatrudnienia). 4. Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe oraz uprawnienia, o których mowa w wymaganiach związanych ze stanowiskiem.Ponadto wymagane są poniższe dokumenty - wyłącznie wg wzorów zawartych w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego na stronie internetowej http://bip.sejmik.kielce.pl w zakładce PRACA W URZĘDZIE DOKUMENTY DO POBRANIA PRZY NABORZE NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE: 5. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.6. Klauzula informacyjna (art. 13 RODO).7. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.8. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.9. Lista sprawdzająca. Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, CV, kwestionariusz osobowy oraz lista sprawdzająca z zaznaczeniem dokumentów załączonych, powinny być własnoręcznie podpisane (także w przypadku przekazania ich na adres do doręczeń elektronicznych (ADE) lub adres elektronicznej skrzynki podawczej urzędu na platformie ePUAP), pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej. Wszystkie dokumenty przedkładane w naborze przez kandydata muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej ich odczytanie, a dokumenty wydane w języku obcym powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego.Wymagane dokumenty (z oznaczeniem nadawcy) należy:1) składać w zamkniętych kopertach do dnia 4 grudnia 2025 r. do godz. 15.30w Kancelarii Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego(budynek C2)al. IX Wieków Kielc 325-516 Kielcelub2) przesłać pocztą do dnia 4 grudnia 2025 r. (decyduje data wpływu do urzędu)na adres:Departament Organizacyjny i Kadr (Oddział Kadr i Rozwoju Zawodowego)Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiegoal. IX Wieków Kielc 325-516 Kielcelub3) przesłać na adres do doręczeń elektronicznych (ADE) (podpisane certyfikatem kwalifikowanym lub profilem zaufanym): do dnia 4 grudnia 2025 r. AE:PL-57494-35550-GDUUU-22lub4) przesłać na adres elektronicznej skrzynki podawczej urzędu na platformie ePUAP (podpisane certyfikatem kwalifikowanym lub profilem zaufanym) do dnia 4 grudnia 2025 r. Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego/3h680wewfh/SkrytkaESPz dopiskiem: Dotyczy naboru Nr 067.OK.10.2025 na stanowisko głównego specjalisty w Departamencie Organizacyjnym i Kadr. Dodatkowe informacje pod nr tel. 413******

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
25/11/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi