Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0491


Obowiązki:

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie rozpatrywania wniosków w sprawach pozwoleń na budowę i innych spraw wynikających z ustawy Prawo budowlane, w tym:
a) sprawdzanie kompletności wniosków,
b) analiza merytoryczna i formalna wniosków,
c) zebranie dowodów w sprawie,
d) przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych,
e) przyjmowanie zgłoszeń określonych przepisami prawa, ich analiza, przygotowywanie postanowień i decyzji administracyjnych oraz zaświadczeń, oraz:
f) wydawanie zaświadczeń o samodzielności lokali mieszkalnych i użytkowych,
g) obsługa interesantów.
szczegółowy zakres zadań do zapoznania się na stronie internetowej bip.um.swinoujscie.pl w zakładce praca



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • Wymagania niezbędne to wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku:1. obywatelstwo polskie*,2. wykształcenie wyższe,3. staż pracy - minimum 4 lata,4. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,5. niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,6. nieposzlakowana opinia,7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.Wymagania dodatkowe to pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku:1. wykształcenie wyższe techniczne: na kierunku architektura, budownictwo, gospodarka przestrzenna, inżynieria sanitarna, instalacje sanitarne, elektryka lub wyższe z doświadczeniem i umiejętnościami czytania projektów zagospodarowania terenu oraz umiejętności czytania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.2. doświadczenie zawodowe: - w zakresie pracy w administracji architektoniczno-budowlanej lub w naborze budowlanym, - w projektowaniu architektonicznym lub budowlany,3. znajomość aktualnych aktów prawnych takich jak ustawa Prawo budowlane, rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie,4. uprawnienia do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi, 5. znajomość: Kodeksu postępowania administracyjnego i ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,6. wiedza specjalistyczna i umiejętność stosowania odpowiednich przepisów z zakresu zadań realizowanych przez Wydział,7. biegła znajomość obsługi komputera pakiet MS Office (w tym Excel), 8. predyspozycje osobowościowe:a) komunikatywność, sumienność, odpowiedzialność, dokładność,b) zdolności analityczne,c) umiejętność posługiwania się poprawną polszczyzną i formułowania pism,d) umiejętność pracy w zespole,e) wysoka kultura osobista,f) umiejętność planowania i dobrej organizacji pracy własnej, samodzielność,g) umiejętność pracy pod presją czasu,h) odporność na stres.Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:1. stanowisko pracy na 2 piętrze (winda),2. praca przy monitorze ekranowym i praca w terenie,3. brak uciążliwych i szkodliwych warunków pracy,4. czas pracy: pełen etat 40 godzin tygodniowo,5. wysiłek umysłowy.Okres zatrudnienia: od października 2025 r.Praca w godzinach: 7:00 - 15:00Miejsce zgłoszenia się kandydata na rozmowę kwalifikacyjną: Urząd Miasta Świnoujście ul. Wojska Polskiego 1/5


Miejsce pracy: Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Staż pracy: lata: 4

Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty i oświadczenia:1. list motywacyjny,2. życiorys zawodowy (CV), List motywacyjny i życiorys zawodowy (CV) należy opatrzyć własnoręcznymi podpisami, numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem, a także klauzulą o następującej treści: Dobrowolnie wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (innych niż wymagane przepisami prawa) przez administratora danych w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko: Główny specjalista w Wydziale Urbanistyki i Architektury. Dane osobowe przekazane przeze mnie są zgodne z prawdą. Zapoznałem(-am) się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz o prawach jakie mi przysługują w związku z przetwarzaniem danych osobowych. 3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,4. kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),5. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych,6. oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,7. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,8. oświadczenie kandydata, że cieszy się nieposzlakowaną opinią,9. kopia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego lub oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne**,10. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdują się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,11. klauzula informacyjna dla kandydata.Kserokopie dokumentów, które składa kandydat powinny być przez niego potwierdzone za zgodność z oryginałem. Dokumenty składane w oryginale winny być opatrzone własnoręcznym podpisem. Wzór ww. oświadczeń oraz klauzula informacyjna do pobrania na stronie internetowej bip.um.swinoujscie.pl w zakładce praca, w wersji papierowej w Biurze Kadr Urzędu Miasta Świnoujście. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać na Stanowisku Obsługi Interesantów albo przesyłać za pośrednictwem poczty na adres: Biuro Kadr, Urząd Miasta Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście w zamkniętej kopercie A4 oznaczonej dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko Podinspektor/inspektor/główny specjalista w Wydziale Urbanistyki i Architektury. w terminie do dnia 30 września 2025 roku.Uwaga:1. Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części wymagane dokumenty i oświadczenia. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. 2. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.3. Dokumenty aplikacyjne, które zostaną złożone w innej formie niż zamknięta koperta albo wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.4. Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie o terminie i miejscu naboru.5. Wszystkie dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
26/09/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Grafika / Projektowanie, Praca Inżynieria

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi