#

GŁÓWNY SPECJALISTA DS. INWESTYCJI I GOSPODARKI KOMUNALNEJ - STANOWISKO SAMODZIELNE

Urząd Miejski w Wejherowie

Wejherowo, pomorskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/1392


Obowiązki:

Pełna treść ogłoszenia:
https://bip.wejherowo.pl/artykul/glowny-specjalista-ds-inwestycji-i-gospodarki-komunalnej-w-urzedzie-miejskim-w-wejherowie

Przygotowywanie dokumentacji oraz prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji, modernizacji i remontów gminnych. Współudział w opracowywaniu planów rzeczowo-finansowych w zakresie inwestycji i gospodarki komunalnej. Weryfikacja dokumentacji projektowokosztorysowej oraz monitorowanie jej zgodności z przepisami prawa. Nadzór i bieżąca kontrola przebiegu realizowanych zadań inwestycyjnych oraz zgłaszanie nieprawidłowości. Przygotowywanie projektów umów, protokołów odbioru i rozliczeń finansowych. Współpraca z wykonawcami, gestorami sieci, jednostkami organizacyjnymi gminy i innymi instytucjami w zakresie prowadzonych zadań. Prowadzenie ewidencji zadań inwestycyjnych, remontowych i komunalnych oraz sporządzanie sprawozdań i raportów. Współudział w zadaniach związanych z utrzymaniem czystości, gospodarką odpadami i ochroną środowiska. Realizacja innych zadań powierzonych przez przełożonego w zakresie inwestycji i gospodarki komunalnej.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), budowlane

Pozostałe wymagania:

  • Wymagania niezbędne:- wykształcenie wyższe;- wymagany profil (specjalność): budownictwo lub architektura;- doświadczenie zawodowe: minimum 4 lata stażu pracy, w tym co najmniej 3 lata w jednostce samorządu terytorialnego, na stanowisku o podobnym charakterze (np. w zakresie inwestycji, gospodarki komunalnej, nadzoru lub realizacją projektów);- uprawnienia budowlane w branży konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej lub specjalności architektonicznej;- umiejętności zawodowe: przygotowywanie i weryfikacja dokumentacji inwestycyjnej i kosztorysowej; stosowanie przepisów prawa budowlanego, ochrony środowiska i gospodarki komunalnej; planowanie i nadzór nad realizacją inwestycji i remontów; sporządzanie planów, raportów i sprawozdań; prowadzenie ewidencji i dokumentacji; dobra obsługa komputera i programów biurowych; umiejętność pracy zespołowej i komunikacji z wykonawcami;- wymagana dobra znajomość przepisów, w szczególności: ustawy Prawo budowlane (przygotowanie, realizacja i nadzór nad inwestycjami); ustawy o samorządzie gminnym (zadania własne gminy); ustawy o finansach publicznych (gospodarka finansowa JST); prawa zamówień publicznych (procedury wyboru wykonawców); ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (gospodarka odpadami); prawa ochrony środowiska (ochrona przyrody, emisje, gospodarka wodno-ściekowa); ustawy o drogach publicznych (zarządzanie infrastrukturą drogową); ustawy o ochronie przyrody (wycinka drzew i krzewów); prawa energetycznego (oświetlenie uliczne, gospodarka energetyczna); ustawy o efektywności energetycznej i termomodernizacji (planowanie modernizacji); podstawowej znajomości Kodeksu postępowania administracyjnego (przygotowanie decyzji administracyjnych);- pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych czynności pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność,- osoba nie będąca skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- nieposzlakowana opinia, obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.


Miejsce pracy: 12 Marca 195, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: - List motywacyjny własnoręcznie podpisany,- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie lub CV zawierające: imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, miejsce zamieszkania,- Kserokopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie i staż pracy (w przypadku pozostawania w stosunku pracy np. zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia). Doświadczenie co najmniej 3-letnie w jednostce samorządu terytorialnego na stanowisku o podobnym charakterze (np. w zakresie inwestycji, gospodarki komunalnej, nadzoru nad realizacją projektów) należy potwierdzić dokumentami, takimi jak świadectwa pracy, zaświadczenia od pracodawców lub inne dokumenty potwierdzające zakres wykonywanych obowiązków.- Oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie,- Oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- Oświadczenie kandydata o posiadanej pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu nieposzlakowanej opinii.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
14/08/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Inżynieria, Praca Transport / Spedycja / Praca dla kierowców, Praca Logistyka

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi