Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0491


Obowiązki:

1. Prowadzenie ksiąg rachunkowych przy użyciu komputera i profesjonalnych programów
2. Nadzór nad prowadzeniem rachunkowości jednostki zgodnie z określonymi ustawą zasadami rachunkowości, polegające na sporządzeniu, przyjmowaniu, obiegu, archiwizowaniu i kontroli dokumentów w sposób zapewniający:
3. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonywania budżetu, gospodarki środkami pozabudżetowymi i innymi będącymi w dyspozycji jednostki, w sposób zapewniający:
4. Opracowywanie wspólnie z kierownikiem jednostki, planów dochodów i wydatków, sprawozdań z wykonywania budżetu,.
5. Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez kierownika jednostki dotyczących prowadzenia rachunkowości, zakładowego planu kont dla danej jednostki, zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji, rozliczenia osób materialnie odpowiedzialnych i innych procedur wynikających z konieczności właściwego funkcjonowania jednostki.
6. Nadzór i kontrola naliczania wynagrodzeń zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
7. Kontrola pod względem formalno-rachunkowym
8. Nadzór i kontrola zawierania oraz realizacji umów z zakresu Prawa Pracy i umów cywilnoprawnych.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • DOŚWIADCZENIE
  • komunikatywność

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: EKONOMICZNE
  • średnie zawodowe, kierunek: EKONOMICZNE

Pozostałe wymagania:

  • Ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada, co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości;- Ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości.Wymagania dodatkowe: - Posiadanie doświadczenia w zakresie prowadzenia gospodarki finansowej i księgowości w jednostkach organizacyjnych sektora finansów publicznych- w tym doświadczenie na stanowisku księgowego jednostki budżetowej lub zakładu budżetowego lub pracownik działu księgowo-finansowego jednostki pomocy społecznej:


Miejsce pracy: SŁAWIĘCICKA 19, 47-143 Ujazd, powiat: strzelecki, woj: opolskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: cv

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
14/08/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Finanse, Praca Kadra zarządzająca

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi