Numer oferty: StPr/25/1241
- wykonywanie obowiązków w zakresie rachunkowości zgodnie z ustawą orachunkowości zdnia 29 września 1994 r. oraz przepisów wykonawczych, w tym w szczególności: prowadzenie ksiąg rachunkowych, okresowe ustalanie lubsprawdzanie drogą inwentaryzacji rzeczywistego stanu aktywów i pasywów, wycena aktywów i pasywów oraz ustalanie wyniku finansowego, sporządzanie sprawozdań finansowych, gromadzenie iprzechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą,
- odpowiedzialność za organizację i efektywność pracy oraz skutki finansowe iprawne wynikające znieprzestrzegania przepisów prawa,
- przestrzeganie zasad etycznego wykonywania zawodu,
- koordynowanie i nadzorowanie działań związanych z obsługą finansowo-księgową,
- nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów finansowych iicharchiwizowania,
- opracowywanie i modyfikowanie zakładowego planu kont,
- opracowywanie dokumentacji systemu przetwarzania i ochrony danych,
- opracowywanie analiz i planów gospodarczo-finansowych z zakresu działania Spółki,
- weryfikowanie poprawności prowadzenia ksiąg rachunkowych techniką ręczną oraz zwykorzystaniem programów finansowo-księgowych,
- ocenianie zgodności stosowanych procedur z przyjętą polityką rachunkowości wSpółce,
- kontrolowanie poprawności zakwalifikowanych operacji gospodarczych, ichdekretacji iksięgowania na kontach,
- opracowanie obiegu dokumentów księgowych,
- sprawdzanie procedury obiegu, nadzoru i archiwizowania dokumentów księgowych,
- przygotowywanie oraz udostępnianie dokumentacji księgowej i ksiąg rachunkowych organom kontroli zewnętrznej,
- udzielanie wyjaśnień kontrolującym,
- analizowanie protokołów i zaleceń pokontrolnych,
- monitorowanie sytuacji finansowej Spółki, bieżące powiadamianie przełożonego oistniejących zagrożeniach oraz podejmowanie działań w celu ich eliminacji pouzyskaniu akceptacji przełożonego,
- opracowywanie strategii i procedur pozyskiwania środków finansowych dladziałalności Spółki,
- kontrolowanie wydatków i zapewnienie efektywnego wykorzystania zasobów finansowych,
- nadzorowanie terminowości płatności zobowiązań i wpływu należności,
- przygotowywanie inwentaryzacji, nadzorowanie przebiegu i rozliczanie jej wyniku,
- planowanie i podejmowanie decyzji na podstawie informacji zawartych wsprawozdaniach finansowych,
- opracowywanie analiz finansowych,
- analizowanie i opiniowanie decyzji inwestycyjnych,
- sporządzanie sprawozdań finansowych (bilans, rachunek zysków i strat, informacje dodatkowe) zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- wykonywanie prac związanych z wewnętrznym systemem raportowania i innymi działaniami zzakresu rachunkowości,
- przygotowywanie raportów oraz współpraca z biegłymi rewidentami podczas badania sprawozdania finansowego,
- odpowiedzialność za prawidłowe i terminowe naliczanie wynagrodzeń pracowników izleceniobiorców,
- odpowiedzialność za prawidłowe i terminowe rozliczenia Spółki ze zobowiązań wobec Urzędu Skarbowego, Izby Skarbowej, Urzędu Statystycznego i Urzędu Miasta,
- sporządzanie raportów na potrzeby organizacji i instytucji zewnętrznych (m.in. US, ZUS, GUS, banki).
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Gorajska 51, 22-460 Szczebrzeszyn, powiat: zamojski, woj: lubelskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 4
Wymagane dokumenty: CV
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.