Opis stanowiska pracy
Numer oferty: StPr/25/1169
Obowiązki:
prowadzenie ksiąg rachunkowych Instytutu;
opracowywanie projektów planów finansowych i budżetów projektów prowadzonych przez Instytut oraz nadzór nad ich realizacją;
sporządzanie sprawozdawczości finansowej, w tym sprawozdań do Organizatora;
prowadzenie rachunkowości zarządczej;
realizowanie dyspozycji środkami pieniężnymi Instytutu;
dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych;
gospodarowanie środkami finansowymi Instytutu w sposób racjonalny i efektywny;
nadzorowanie prawidłowego obliczania podatków i składek oraz terminowej realizacji zobowiązań;
opracowywanie i wdrażanie procedur wewnętrznych wydawanych
Godz. 8-16
Wymagania:
Wymagania konieczne:
Umiejętności i uprawnienia:
- Biegły rewident
- Certyfikat księgowy stwierdzający uprawnienie do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych
- prowadzenie księgowości
- certyfikat księgowego
- biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Wykształcenie:
- średnie ogólnokształcące, ekonomiczne
Zawód:
- Księgowy (wymagany staż - lata: 6)
Pozostałe wymagania:
- ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiadać co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości;ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości; posiadać wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów;posiadać certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.Pozostałe wymagania: min. 4-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem; min. 2-letnie, udokumentowane doświadczenie na stanowisku Głównego Księgowego w instytucji publicznej; bardzo dobra znajomość ustawy o rachunkowości oraz przepisów podatkowych i umiejętność ich prawidłowego interpretowania i stosowania; bardzo dobra znajomość ustawy o finansach publicznych, ustaw podatkowych, prawa zamówień publicznych oraz ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej; znajomość systemu Rewizor GT lub innego systemu finansowo-księgowego; bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel); dbałość o szczegóły; bardzo dobre umiejętności analityczne; wysoka motywacja i orientacja na realizację wyznaczonych celów; doskonałe umiejętności organizacyjne oraz myślenie strategiczne; umiejętność radzenia sobie ze stresem i pracą pod presją czasu; umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji; wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne; wysoka kultura osobista oraz zdolność do motywowania innych.Mile widziane:doświadczenie pracy w instytucji kultury.Oferta skierowana równie z do osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności.
Miejsce pracy: Partyzantów 87, 10-402 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Staż pracy: lata: 6
Wymagane dokumenty: -
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres www: ip.olsztyn.pl
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Prezentacja firmy
źródło oferty: CBOP
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 22/10/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Finanse, Praca Kadra zarządzająca