Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/24/0120


Obowiązki:

prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz prowadzenie sprawozdawczości budżetowej i finansowej, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, prowadzenie gospodarki finansowej Centrum, opracowanie projektów przepisów wewnętrznych, opracowanie projektu budżetu, bieżąca analiza planu finansowego, prowadzenie ewidencji majątku Centrum, prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej Centrum, sporządzanie okresowych sprawozdań finansowych i statystycznych oraz innych sprawozdań dotyczących działalności jednostki, należyte przechowywanie, zabezpieczenie i archiwizowanie dokumentów finansowych, nadzór i przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych, bieżąca kontrola pracowników księgowości, sporządzanie bilansu, prowadzenie sprawozdawczości, wykonywanie analiz, zestawień kosztów i wydatków jednostki, prowadzenie nadzoru nad prawidłowością naliczania zaliczek podatkowych, składek ZUS oraz terminowością ich przekazania oraz prawidłowość pobieranych i odprowadzanych dochodów, stała współpraca ze skarbnikiem powiatu, nadzór nad prawidłowym przebiegiem przekazywania składników majątkowych, sprawowanie odpowiedzialności materialnej oraz zasad inwentaryzacji i likwidacji środków trwałych i wyposażenia, wykonywanie innych zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych należą do kompetencji głównego księgowego



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe, ekonomiczne

Wymagania pożądane:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Pozostałe wymagania:

  • wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne lub średnie ekonomiczne i minimum 6 - letnia udokumentowana praktyka w księgowości, mile widziane doświadczenie w pracy w administracji samorządowej lub w jednostkach samorządu terytorialnego, znajomość obsługi programu księgowego FoKa


Miejsce pracy: Gołdapska 23, 19-400 Olecko, powiat: olecki, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie

Staż pracy: lata: 3

Wymagane dokumenty: CV

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
30/03/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa na zastępstwo
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Finanse, Praca Kadra zarządzająca

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi