Numer oferty: StPr/25/1923
prowadzenie rachunkowości jednostki, prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej w zakresie dochodów i wydatków budżetowych, sprawowanie nadzoru nad gospodarką finansową i majątkową, dokonywanie kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, dokonywanie kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, uzgadnianie obrotów i sald kont analitycznych i syntetycznych, prawidłowe i terminowe sporządzanie sprawozdawczości budżetowej i finansowej, opracowywanie projektu planu dochodów i wydatków budżetowych szkoły we współpracy z dyrektorem szkoły i zgodnie z wytycznymi organu prowadzącego, wykonywanie budżetu, bieżące analizowanie wykonywania budżetu i informowanie dyrektora szkoły o jego realizacji, rozliczanie z ZUS i Urzędem Skarbowym, sporządzenie miesięcznych, półrocznych i rocznych sprawozdań, bilansów i zestawień zgodnie z wytycznymi organu prowadzącego, opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości i wdrażanie wewnętrznych instrukcji w zakresie księgowości, wypłacanie wynagrodzeń pracowników, ekwiwalentów oraz innych oraz odprowadzanie podatku od wynagrodzeń i umów zleceń, sporządzenie deklaracji do Urzędu Skarbowego, odprowadzanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, Fundusz Pracy, PPK, prowadzenie rozliczeń podatku Vat, wydawanie zaświadczeń o wynagrodzeniu pracowników, nadzór nad prawidłowością pobierania i odprowadzania dochodów, prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych, nadzorowanie i rozliczenie inwentaryzacji majątku jednostki, terminowe regulowanie zobowiązań i ściąganie należności, zapewnienie od strony finansowej prawidłowości umów zawieranych przez szkołę, gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych w sposób zabezpieczający je przed niedozwolonymi zmianami, nieupoważnionym rozpowszechnianiem, uszkodzeniem lub zniszczeniem, prowadzenie i rozliczanie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, dokonywanie przelewów drogą elektroniczną, prowadzenie ewidencji środków trwałych na kontach, rozliczanie wpłat za internat i wyżywienie, wykonywanie poleceń dyrektora związanych z zajmowanym stanowiskiem.
(godz. pracy: 7:30 - 15:30)
https://zsjp.bip.lubelskie.pl/index.php?id=57&p1=szczegoly&p2=14563
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Siedlecka 1, 21-505 Janów Podlaski, powiat: bialski, woj: lubelskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: CV i list motywacyjny, kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie, kserokopie dokumentów poświadczających kwalifikacje i wykształcenie zawodowe, kserokopie świadectw pracy, oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na określonym stanowisku, oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwa skarbowe, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji, oświadczenie o niefigurowaniu w bazie danych rejestru sprawców przestępstw na tle seksualnym z dostępem ograniczonymhttps://zsjp.bip.lubelskie.pl/index.php?id=57&p1=szczegoly&p2=14563
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.