Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/20/2391


Obowiązki:

- Prowadzenie pełnej księgowości i sprawozdawczości w spółce z o.o zgodne z obowiązującymi przepisami.
- Przygotowywanie deklaracji podatkowych (VAT i CIT)
- Analiza kont wynikowych i bilansowych, sprawdzanie kompletności zapisów na kontach ( cash flow, bilans, rachunek kosztów i strat), oraz poprawne ustalanie wyników finansowych
- Weryfikacja dokumentów pod względem księgowym i podatkowym
- Współpraca z Urzędem Skarbowym, Zus, Gus, Urząd celny
- Współpraca z działami funkcjonalnymi firmy (IT, HR, Zakupy)
- Przestrzeganie stosownych zasad i reguł rachunkowości;;
- Sporządzanie sprawozdania finansowego zgodnie z przepisami oraz przyjętymi standardami;
- Odpowiedzialność za politykę rachunkowości i planu kont;
- Kontrola działalności firmy zgodnie z zasadami rachunkowości i zachowaniem przepisów podatkowych;
- Kontrolowanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym;
- Ewidencjonowanie operacji gospodarczych w oparciu o księgi handlowe;
- Nadzór właściwego obiegu, kompletowania, przechowywania i archiwizacji dokumentów księgowych;
- Wprowadzanie dokumentów sprzedaży, zakupu, wyciągów bankowych, raportów kasowych
i poleceń księgowania;
- Uzgadnianie kont księgi głównej oraz weryfikacja operacji na koniec miesiąca;
- Przygotowywanie analiz i raportów finansowych na potrzeby organów spółki;
- Monitorowanie zmian prawa podatkowego i finansowego;



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe, brak

Wymagania dodatkowe:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), brak

Pozostałe wymagania:

  • Praktyczna znajomość przepisów prawa podatkowego i ustawy o rachunkowości; Znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem spółek handlowych; Wykształcenie wyższe kierunkowe (preferowane: ekonomia, rachunkowość, finanse); Minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku Głównej Księgowej; Bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office, szczególnie arkusza kalkulacyjnego Excel, umiejętności sporządzania analiz i raportów; samodzielność, odpowiedzialność, umiejętność organizacji pracy własnej oraz ustalania priorytetów wykonywanych zadań; dodatkowym atutem będzie: znajomość programu , Navision, Symfonia FK oraz posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych lub świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.


Miejsce pracy: Ostródzka 54, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymagane dokumenty: CV W przesłanej aplikacji prosimy o zamieszczenie klauzuli zezwalającej na przetwarzanie danych osobowych: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97o ochronie danych osobowych, U. nr 133 poz. 833) .

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Adres www: www.4iq.com.pl


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
07/11/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Finanse, Praca Kadra zarządzająca

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi