Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 17/10/2021.

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/21/0294


Obowiązki:

1. sporządzanie sprawozdań finansowych, deklaracji podatkowych i statystycznych i innych przewidzianych przepisami dla organizacji pozarządowych,
2. opracowywanie projektu planu finansowego, dokonywanie analizy wykonania planu finansowego,
3. prawidłowe rozliczanie projektów realizowanych przez Fundację, składanie sprawozdań z ich realizacji, bieżąca analiza przepisów w tym temacie,
4. kontakt i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (bankami, US, ZUS, GUS, Instytucjami Pośredniczącymi nadzorującymi realizację projektów dofinansowanych ze środków UE i publicznych, Urzędem Marszałkowskim),
5. realizacja zadań w zakresie płacowym i kadrowym Fundacji,
6. współpraca z audytorami przy badaniu i przeglądzie ksiąg rachunkowych,
poddanie badaniu, składanie do właściwego rejestru sądowego, udostępnianie i ogłaszanie sprawozdań finansowych przewidzianych ustawą,
7. monitoring przepisów finansowych i podatkowych,
8. wykonywanie płatności zgodnie z terminami,
9. przestrzeganie zasad rozliczeń pieniężnych i ochrony mienia będącego w posiadaniu Fundacji,
10. współudział w przygotowaniu strategii, wniosków i projektów składanych przez Fundację,
11. prowadzenie i przechowywanie korespondencji w zakresie spraw finansowych,
12. prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia określonego w polityce rachunkowości,
13. należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów finansowo-księgowych,
14. stałe podnoszenie swoich kwalifikacji zawodowych,
15. monitoring i opracowywanie raportów oraz analiza działalności pożyczkowej.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Zawód:

  • Księgowy (wymagany staż - lata: 3)

Pozostałe wymagania:

  • 1. bardzo dobra znajomość zasad rachunkowości i praktyczna znajomość bieżących przepisów prawa podatkowego oraz umiejętność ich interpretacji i praktycznego stosowania,2. umiejętność sporządzania sprawozdań finansowych,3. biegła obsługa pakietu MS Office (w szczególności Excel),4. rzetelność, sumienność oraz odpowiedzialność,5. umiejętność analitycznego myślenia oraz dokładność,6. samodzielność w realizowaniu zadań,7. zdolności organizacyjne i umiejętność współpracy zespołowej,8. mile widziana znajomość zagadnień z obszaru kontrolingu (planowanie, raportowanie),9. mile widziane doświadczenie w służbach księgowych fundacji


Miejsce pracy: Plac Zwycięstwa 16/3, 19-500 Gołdap, powiat: gołdapski, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane podjęciem pracy prosimy składanie ofert w formie pisemnej- mailowo( CV wraz z udokumentowanym doświadczeniem). Prosimy o dopisanie do CV następującej klauzuli:Zgoda Kandydata do pracy w FWPR na przetwarzanie danych osobowych

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Adres www: www.fwpr.org


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
17/09/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Finanse , Praca Ubezpieczenia
do góry