Numer oferty: StPr/25/0273
1) prowadzenie ksiąg rachunkowych Zakładu (samodzielna dekretacja, kontrola zapisów w księgach, sporządzanie i kontrola sprawozdań finansowych);
2) prowadzenie Funduszu Świadczeń Socjalnych;
3) opracowywanie planu wydatków budżetowych;
4) analiza wykonywania planu wydatków budżetowych i sprawozdania z wykonania;
5) regulowanie zobowiązań finansowych;
6) sporządzanie listy płac, list zasiłków chorobowych, prowadzenie kart wynagrodzeń zasiłkowych, prowadzenie kart ewidencji czasu pracy itp.;
7) naliczanie i rozliczanie podatku dochodowego od zatrudnionych pracowników oraz podatku od umów zlecenia i o dzieło;
8) naliczanie i rozliczanie podatku dochodowego od osób prawnych (CIT) oraz podatku od towarów i usług (VAT);
9) naliczanie i rozliczanie składek ZUS, PZU itp.;
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: 38-710 Czarna Górna 81, powiat: bieszczadzki, woj: podkarpackie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: cv
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.