Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0585


Obowiązki:

Wykonywanie obowiązków wynikających z ustawy o rachunkowości z dnia 29 września 1994r. z późn. zm., przygotowanie rocznych sprawozdań finansowych, zarządzanie operacyjne finansami instytucji, zapewnienie płynności finansowej i bezpieczeństwa finansowego jednostki w odniesieniu do budżetu, planowanie wydatków środków i przepływów gotówkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi instytucji, raportowanie stanu finansowego instytucji wg ustalonych procedur i określonych terminów, czuwanie nad prawidłowym funkcjonowaniem systemu płacowego, finansowo-księgowego, aktualizacja polityki finansowej jednostki, zapewnienie prawidłowości rozliczeń w tym m.in. dotacji podmiotowej oraz celowych, podatków, zobowiązań ZUS i US oraz innych sprawozdań wymaganych odrębnymi przepisami, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych i terminowej realizacji umów, sporządzanie sprawozdań budżetowych, finansowych i statystycznych, przygotowanie i składanie deklaracji, zgłoszeń i innych dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, opracowywanie planów finansowych oraz bieżąca kontrola ich wykonania, odpowiedzialność za całokształt prac związanych z działalnością finansowo-księgową jednostki, wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które na mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez Dyrektora instytucji należą do kompetencji Głównego Księgowego, współpraca z Dyrektorem i/lub osobami przez niego wyznaczonymi przy opracowywaniu i realizacji strategii finansowej działalności instytucji.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • organizowanie własnej pracy
  • Obsługa komputera (podstawy) - MS Office, MS Windows, Internet, Excel

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • Umiejętności: myślenie strategiczne, znajomość przepisów dotyczących zagadnień rachunkowości, przepisów podatkowych, płacowych oraz przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych, znajomość przepisów z zakresu ustawy o samorządzie, kodeksu postępowania administracyjnego, prawa zamówień publicznych, prawa pracy, ustawy o ochronie danych osobowych, umiejętność planowania finansowego i budżetowania, posiadanie umiejętności przygotowywania danych statystycznych, tworzenie prognoz, zestawień, planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia.


Miejsce pracy: Pławieńska 1a, 78-550 Czaplinek, powiat: drawski, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: CV

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
09/09/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Finanse, Praca Kadra zarządzająca

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi