Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0452


Obowiązki:

Prowadzenie księgowości spółdzielni zgodnie z przepisami prawa i polityką rachunkowośc, sporządzanie sprawozdań finansowych oraz raportów, nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych, nadzór nad ewidencją środków trwałych i rozliczanieminwentaryzacji, księgowanie wyciągów bankowych.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: Ekonomia, rachunkowość, finanse lub pokrewne

Pozostałe wymagania:

  • Co najmniej 2 - letnie doświadczenie zawodowe w księgowości., chęci do pracy, umiejetność pracy w zespole, szybkie przyswajanie wiedzy, dyspozycyjność.


Miejsce pracy: Armii Krajowej 31/13, 17-120 Brańsk, powiat: bielski, woj: podlaskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Staż pracy: lata: 2

Wymagane dokumenty: CV

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
07/11/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Finanse, Praca Ubezpieczenia

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi