Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/19/0577


Obowiązki:

Prowadzenie rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, opracowanie planów finansowych, sporządzanie miesięcznych sprawozdań finansowych i statystycznych, kontrolowanie wykonania budżetu po stronie dochodów i wydatków, prawidłowe naliczanie zaliczek podatkowych, składek, potrąceń oraz terminowość ich przekazywania, prowadzenie gospodarki środkami trwałymi, dekretowanie dokumentów księgowych, sporządzanie list płac dla nauczycieli i pracowników administracji i obsługi, sporządzanie przelewów i przekazywanie na rachunki bankowe, zatwierdzanie dochodów do wypłat gotówkowych i bezgotówkowych, sprawdzanie dokumentów finansowych, faktur i rachunków pod względem formalnym i rachunkowym, wystawianie obciążeń dla osób wynajmujących pomieszczenia w budynkach szkolnych, przestrzeganie terminowości rozliczeń należności, zobowiązań oraz sprawozdawczości w zakresie gospodarki budżetowej, załatwianie korespondencji dotyczącej księgowości, wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez dyrektora jednostki należą do kompetencji głównego księgowego, współdziałanie z bankiem, urzędem skarbowym, ZUS, wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
  • pomaturalne/policealne, ekonomiczne
  • średnie zawodowe, ekonomiczne

Pozostałe wymagania:

  • Wymagania niezbędne: znajomość zagadnień rachunkowości budżetowej, niekaralność za przestępstwa: przeciw mieniu, przeciw obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe oraz za przestępstwa popełnione umyślnie. Preferowane 3 letnie doświadczenie w pracy w księgowości sektora finansów publicznych. Wymagania dodatkowe : znajomość ustawy o finansach publicznych, znajomość zagadnień rachunkowości budżetowej, umiejętność prawidłowego redagowania pism, znajomość ustawy o prawie zamówień publicznych, znajomość przepisów płacowych, podatkowych i ZUS, obsługa programów komputerowych ( Word, Excel, Internet, Płatnik, Symfonia, Bestia), umiejętność pracy w zespole,


Miejsce pracy: 19-400 Babki Oleckie 12, powiat: olecki, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 3

Wymagane dokumenty: CV

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
17/08/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Finanse, Praca Kadra zarządzająca

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi