#

GŁÓWNY KSIĘGOWY W SEKCJI FINANSOWO-ADMINISTRACYJNEJ I KADR

STRAŻ MIEJSKA w Kielcach

Kielce, świętokrzyskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/2554


Obowiązki:

Prowadzenie całości spraw związanych z budżetem i rachunkowością, zobowiązaniami podatkowymi, ubezpieczeniami, płacami, kontrola planu finansowego, opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych, planów dochodów (szczegółowe zadania na stronie internetowej Straży Miejskiej w Kielcach).



Wymagania:

Wymagania pożądane:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Pozostałe wymagania:

  • Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomia, umiejętność prowadzenia ewidencji finansowo-księgowej, dekretowania, prowadzenia dokumentów księgowych, sporządzania sprawozdań, minimum 3 lata doświadczenia w dziale księgowości w przypadku posiadania wykształcenia wyższego lub 6 lat w przypadku posiadania wykształcenia średniego


Miejsce pracy: Ogrodowa 3/B, 25-900 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 3

Wymagane dokumenty: Ogłoszenie o naborze oraz wykaz dokumentów niezbędnych w procesie rekrutacji dostępne na stronie internetowej Straży Miejskiej w Kielcach w zakładce "Aktualne oferty pracy". Należy zapoznać się z dokładną procedurą rekrutacji i złożyć wymagane dokumenty do dnia 29.10.2025r.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
26/10/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Finanse, Praca Kadra zarządzająca

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi