Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0952


Obowiązki:

1. Prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami;
2. Obsługa finansowo-księgowa, prowadzenie pełnej księgowości jednostki za pomocą programu finansowo- księgowego;
3. Realizacja operacji budżetowych - księgowanie syntetyczne i analityczne wszystkich dokumentów księgowych z rozbiciem na poszczególne rozdziały, paragrafy oraz konta, dekretacja dowodów księgowych, wykonywanie przelewów.
4. Uzgadnianie księgowości analitycznej z syntetyczną w terminach i na zasadach określonych w przepisach. 5. Uzgadnianie kosztów z wydatkami w terminach i na zasadach określonych w przepisach;
6. Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych.
7. Sporządzanie obowiązujących sprawozdań budżetowych i finansowych, analiz.
8. Prowadzenie gospodarki finansowej jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami, m. in. sporządzanie rocznego planu finansowego oraz nadzór nad jego prawidłową realizacją, opracowywanie sprawozdań z wykonania budżetu, naliczanie ZFŚS.
9. Prawidłowe i terminowe sporządzanie oraz wysyłanie deklaracji przewidzianych w przepisach prawa podatkowego.
10. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.
11. Dokonywanie wstępnej kontroli: zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
12. Sporządzanie sprawozdań statystycznych.
13. Opracowanie przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości.
14. Obsługa związana z zatrudnieniem osób niepełnosprawnych.
15. Nadzór nad prawidłowością pobieranych i odprowadzanych dochodów.
16. Prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych.
17. Należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów finansowo-księgowych.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe

Wymagania dodatkowe:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • WYMAGANIA NIEZBĘDNE:1. Obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba że odrębne przepisy ustawy uzależniają zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwa polskiego.2. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. 3. Posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku księgowy. 4. Niekaralność za umyślne przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe; 5. Posiadanie znajomości języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego; 6. Posiadanie kwalifikacji wymaganych na stanowisku głównego księgowego zgodnie z ustawą o finansach publicznych to znaczy spełnia jeden z poniższych warunków: a) ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych i posiadanie co najmniej 3-letniej praktykiw księgowości, b) ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości, c) wpisanie do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów, d) posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydanego na podstawie odrębnych przepisów. WYMAGANIA DODATKOWE: 1. znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych,2. posiadanie wystarczającej wiedzy i umiejętności do prowadzenia księgowości komputerowej i samodzielnej obsługi programu komputerowego do prowadzenia księgowości, 3. posiadanie umiejętności sporządzania analiz danych statystycznych, tworzenia prognoz, zestawień, planów o materiały źródłowe i przewidywanie założenia,4. predyspozycje osobowościowe: kreatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność skutecznego komunikowania się, odpowiedzialność, terminowość, gotowość do podnoszenia wiedzy i kwalifikacji, bezstronność;5. preferowane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w jednostkach budżetowych.


Miejsce pracy: Fryderyka Chopina 42, 75-950 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: dodatkowe informacje: praca w godz. 7:30 - 15:30, w przypadku osób podejmujących pracę po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy, szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się na stronie BIP Szkoły Podstawowej nr 10 w Koszalinie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
18/06/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Finanse, Praca Kadra zarządzająca

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi