Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0354


Obowiązki:

Zadania powierzone przez pracodawcę w zakresie prowadzenia rachunkowości jednostki, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, polegające zwłaszcza na zorganizowaniu sporządzania, przyjmowania, obiegu, archiwizowania i kontroli dokumentów w sposób zapewniający:
-właściwe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych,
-ochronę mienia będącego w posiadaniu SZB,
-prowadzenie rachunkowości jednostki.
Wymiar etatu: 3/4.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe, ekonomiczne

Wymagania pożądane:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Pozostałe wymagania:

  • Wymagania niezbędne:a) obywatelstwo polskie lub obywatelstwo innego niż Polska państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,c) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,d) brak prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,,e) nieposzlakowana opinia,f) co najmniej 3 letni staż pracy,g) posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego,h) spełnia jeden z poniższych warunków:- ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,- ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,- jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,- posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.i) Znajomość ustawy o rachunkowości, finansach publicznych, podatku VAT.j) Znajomość obsługi komputera, w tym programów księgowych oraz płacowo-kadrowychSzczegóły: szbsiedlisko.pl


Miejsce pracy: Cmentarna 3, 67-112 Siedlisko, powiat: nowosolski, woj: lubuskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:a) list motywacyjny,b) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,c) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracyzawodowej,d) oświadczenie o stanie zdrowia i braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na danymstanowisku,e) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznegolub umyślne przestępstwo skarbowe,f) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni prawpublicznych,g) oświadczenie dot. posiadanego obywatelstwa,h) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz kwalifikacjezawodowe,i) kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy zawodowej

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
18/09/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Finanse, Praca Kadra zarządzająca

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi