Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0557


Obowiązki:

- kompleksowe prowadzenie pełnej ksiegowości Spółki z o.o. zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
- sporządzenie rocznych i okresowych sprawozdań finansowych zgodnie z wymogami prawa polskiego,
- kontrola prawidłowości ikompletności dokumentacji finansowych,
- weryfikacja i przygotowanie deklaracji podkatkowych VAT,CIT,PIT,JPK oraz konakt z Urzędami Skarbowymi,
- udział w planowaniu i realizacji budżetu, kontrola kosztó oraz monitorowanie przepływów finansowych,
- bieżąca analiza kosztów, przychodów oraz wyników finansowych Spółki, obsługa i kontrola nad procesem obiegu dokumnetów zakupu i sprzedaży,
- współpraca z instyucjami zewnętrzynymi oraz księgowanie operacji finansowych, dekretowanie dokumentów księgowych oraz rozliczenia z instutucjami finansowymi US,ZUS,GUS,NBP,
- optymalizacja procesów księgowych i wdrażanie nowych rozwiązań w obszarze rachunkowości,
- weryfikacja zapisów kont księgowych , uzgadnianiem kont, w tym rozrachunków,
- dekretowanie i księgowanie faktur kosztownych,oraz raportów sprzedaży,
- obsługa i kontrola nad procesem obiegu dokumentów zakupu i sprzdaży,
- monitorowanie zmian w przepisach prawa podkatkowego i rachunkowego oraz ich implementacja w firmie,
- przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby Zarządu,
- zarządzanie Zespołem działu księgowego,
- współpraca z audytorami,instytucjami finansowymi i zewnętrznymi podmitami kontrolnymi,
- umiejętność współpracy z Zarządem oraz przygotowania rekomendacji finansowych oraz przygotowanie interpretacji danych zagadnień.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: Finanse,rachunkowość lub pokrewne

Pozostałe wymagania:

  • Wykształcenie: wyższeKierunek/specjalność: z zakresu finansów, rachunkowości lub pokrewneDoświadczenie zawodowe: staż pracy minimum 5 lat na podobnym stanowisku ( dodatkowym autuem będzie doświadczenie w firmie transportowej lub spedycyjnej)Umiejętności- uprawnienia: - - bardzo dobra znajomość programów tj. księgowego,MS Office,Exel, - znajomość przepisów z zakresu: finansów, prawa podatkowego, ustawy o rachunkowości,- praktyczna znajomość zagadnień księgowych, - komunikatywność, zdolności analityczne, umiejętność podejmowania decyzji oraz operaktywność i zaangażowanie, - umiejętność organizacji czasu pracy pod presją czasu, zarządzania zespołem, - sumienność i rzetelność. - wysoka kultura osobista Znajmość języka obcego: Mile widziana znajomość języka niemieckiego, angielskiegoOkres zatrudnienia: do uzgodnieniaMiejsce zgłoszenia się kandydata na rozmowę kwalifikacyjną: Siedziba spółkiRodzaj umowy: umowa na okres próbny, umowa na czas określony, umowa na czas nieokreślonyPraca w godzinach: 7:00-15:00


Miejsce pracy: KARSIBORSKA 33a, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Staż pracy: lata: 5

Wymagane dokumenty: .

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
05/11/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Finanse, Praca Ubezpieczenia

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi