Opis stanowiska pracy

Zakres obowiązków:

  • Zarządzanie procesami księgowymi dla zakładu produkcyjnego w Polsce oraz zagadnieniami mającymi wpływ na sprawozdawczość skonsolidowaną spółek ( polskiej i duńskiej);
  • Kontrola poprawności prowadzenia ewidencji księgowej, w tym rozliczeń wewnątrzgrupowych;
  • Sporządzanie sprawozdań finansowych wg polskich standardów rachunkowości, na potrzeby raportowania grupowego oraz według korporacyjnych wytycznych w zakresie IFRS;
  • Nadzór nad poprawnością rozliczeń podatkowych, odpowiedzialność za sporządzanie deklaracji podatkowych (CIT,VAT, VAT- UE, WHT etc.) i raportowania do GUS, NBP;
  • Stały nadzór merytoryczny działań z obszaru księgowości oraz odpowiedzialność za kontakty dla instytucji zewnętrznych (US, GUS, NBP), audytorów, urzędów oraz banków;
  • Tworzenie sprawozdań, raportów, prognoz finansowych, na potrzeby i w ścisłej współpracy z Zarządem;
  • Współtworzenie i optymalizacja procesów księgowych we współpracy z pozostałymi działami i zespołami w organizacji;
  • Opiniowanie projektów wdrażających nowe usługi/produkty od strony księgowej i podatkowej;

 

Oczekiwania:

  • Min. 4 – 5 lat doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku, w zakresie obsługi spółek o profilu produkcyjnym oraz usługowym;
  • Wyższe wykształcenie ekonomiczne (finanse/księgowość);
  • Bardzo dobra znajomość prawa podatkowego oraz polskich standardów rachunkowości;
  • Dobra znajomość IFRS, lokalnych GAAP oraz sprawozdawczości statutowej oraz skonsolidowanej;
  • Dobra znajomość języka angielskiego, pozwalająca na swobodną komunikację w środowisku międzynarodowym;
  • Bardzo dobra praktyczna znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel);
  • Gotowość do ewentualnych podróży służbowych;

 

Oferujemy:

  • Stabilną pracę z zespołem doświadczonych księgowych;
  • Elastyczne godziny pracy oraz konkurencyjne wynagrodzenie;
  • Stacjonarną pracę w biurze z możliwością łączenia pracy z domu;
  • Stały dostęp online do aktualnej bazy wiedzy księgowej;
  • Udział w ciekawych projektach w międzynarodowym środowisku oraz bezpośrednia współpraca z Zarządem;
  • Stałe podnoszenie kwalifikacji przez plany szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych;
  • Ubezpieczenie grupowe oraz wyżywienie ( obiady ) w czasie przerwy w dniu pracy;

 

Każda aplikacja musi zawierać zgodę na przetwarzanie danych osobowych kandydata. Aplikacje nie zawierające klauzuli nie będą rozpatrywane w procesie rekrutacji.

Prezentacja firmy

Ready Bathroom to firma zajmująca się produkcją i dostarczaniem łazienek... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
08/02/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Finanse, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Kadra zarządzająca

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi