Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Zarządzanie procesami księgowymi dla zakładu produkcyjnego w Polsce oraz zagadnieniami mającymi wpływ na sprawozdawczość skonsolidowaną spółek ( polskiej i duńskiej);
Kontrola poprawności prowadzenia ewidencji księgowej, w tym rozliczeń wewnątrzgrupowych;
Sporządzanie sprawozdań finansowych wg polskich standardów rachunkowości, na potrzeby raportowania grupowego oraz według korporacyjnych wytycznych w zakresie IFRS;
Nadzór nad poprawnością rozliczeń podatkowych, odpowiedzialność za sporządzanie deklaracji podatkowych (CIT,VAT, VAT- UE, WHT etc.) i raportowania do GUS, NBP;
Stały nadzór merytoryczny działań z obszaru księgowości oraz odpowiedzialność za kontakty dla instytucji zewnętrznych (US, GUS, NBP), audytorów, urzędów oraz banków;
Tworzenie sprawozdań, raportów, prognoz finansowych, na potrzeby i w ścisłej współpracy z Zarządem;
Współtworzenie i optymalizacja procesów księgowych we współpracy z pozostałymi działami i zespołami w organizacji;
Opiniowanie projektów wdrażających nowe usługi/produkty od strony księgowej i podatkowej;
Oczekiwania:
Min. 4 – 5 lat doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku, w zakresie obsługi spółek o profilu produkcyjnym oraz usługowym;
Bardzo dobra znajomość prawa podatkowego oraz polskich standardów rachunkowości;
Dobra znajomość IFRS, lokalnych GAAP oraz sprawozdawczości statutowej oraz skonsolidowanej;
Dobra znajomość języka angielskiego, pozwalająca na swobodną komunikację w środowisku międzynarodowym;
Bardzo dobra praktyczna znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel);
Gotowość do ewentualnych podróży służbowych;
Oferujemy:
Stabilną pracę z zespołem doświadczonych księgowych;
Elastyczne godziny pracy oraz konkurencyjne wynagrodzenie;
Stacjonarną pracę w biurze z możliwością łączenia pracy z domu;
Stały dostęp online do aktualnej bazy wiedzy księgowej;
Udział w ciekawych projektach w międzynarodowym środowisku oraz bezpośrednia współpraca z Zarządem;
Stałe podnoszenie kwalifikacji przez plany szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych;
Ubezpieczenie grupowe oraz wyżywienie ( obiady ) w czasie przerwy w dniu pracy;
Każda aplikacja musi zawierać zgodę na przetwarzanie danych osobowych kandydata. Aplikacje nie zawierające klauzuli nie będą rozpatrywane w procesie rekrutacji.
Prezentacja firmy
Ready Bathroom to firma zajmująca się produkcją i dostarczaniem łazienek...
Ready Bathroom to firma zajmująca się produkcją i dostarczaniem łazienek modułowych, które wykorzystywane są w szerokiej gamie projektów mieszkalnych, komercyjnych i użytkowych. Nasze łazienki w momencie opuszczenia hali produkcyjnej są wykończone i gotowe do końcowego podłączenia instalacji wodno-kanalizacyjnych i elektrycznych w przestrzeni szachtu na terenie budowy.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
08/02/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Finanse, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Kadra zarządzająca
Klauzula informacyjna Pracodawcy
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celach niezbędnych dla przeprowadzenia procesu rekrutacji przez Ready Bathroom sp. z o.o. z siedzibą w Legnicy.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?