Opis stanowiska pracy
Global Supply Chain & Contract Manufacturing Manager
Poznan
NR REF.: 1174798
For our Client, a global biopharma company located in Poznań, we are currently searching for an experienced Candidate, who will join its structure at the position of Global Supply Chain and Contract Manufacturing Manager.
Responsibilities:
- Support the business with knowledge of the supply planning processes and systems in the areas of new assets/business integrations, network changes, business developments and contract manufacturing.
- Perform cross-functional impact assessments n supply chain planning systems and processes.
- Identify required changes to existing systems and processes templates and if required, support business case preparation and change delivery including necessary documentation.
- Ensure high performance of external contract manufacturing collaboration platform (Ariba system), drive improvements and implementation of new functionalities
- Work closely with supplier base, who deliver projects to ensure that standards and SOPs are clearly documented, understood and followed.
Requirements:
- Extensive Supply Chain experience in cross-functional supply chain network and systems modelling
- Expertise and knowledge of supply chain processes and collaboration platforms in contract manufacturing area
- Good knowledge of SAP system
- Proficiency in English
- Experience in Pharma or FMCG industry
- Experience in working with Contract Manufacturing Organization
Our Client offers a competitive salary, company car, annual bonus, benefits & appreciation program, flexible working hours (hybrid working system), team building events and possibilities of development within the role and company’s structure.
To sign up and track the progress of the qualification process, click Apply and send your CV in English.
Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 27/06/2023
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Kadra zarządzająca, Praca Inne