Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 30/05/2020.

Opis stanowiska pracy

Your basic tasks will include:

  • Internal database management, entering new invoices or orders (depending on the department You are interested in)
  • Accurate data verification, comparison and correction in the system
  • Approval and further processing of documents in accordance with the company’s requirements
  • Providing support to clients, solving problems reported by them by e-mail or telephone

We are looking for You if:

  • You speak very good German
  • You know English at a communicative level
  • You are open to new professional challenges
  • You can work in a team

Our client offers:

  • Stable employment based on an employment contract
  • Career path (promotion opportunity, internal recruitment, training)
  • Everyday contact with foreign languages in practice
  • Comprehensive implementation training
  • Benefits such as: Multisport card, medical insurance, vouchers, additional language classes;

Are You interested? Send Your CV!


Prezentacja firmy

W styczniu 2014 założyliśmy regionalny butik HR świadczący usługi rekrutacyjne i... konsultingowe w Europie Środkowej i Wschodniej. Po kilku latach efektywnego działania w obszarze Sprzedaż i Marketing, Inżynieria i BPO/SSC w lutym 2019 staliśmy się częścią L.M. International Group. Od tego momentu poza usługami rekrutacyjnymi świadczymy dodatkowo serwisy dla sektora handlu jak np. tajemniczy klient, zarządzanie magazynami czy e-platforma handlowa. W obszarze HR jesteśmy postrzegani jako eksperci w dziedzinie rekrutacji dla firm BPO/SSC. Dodatkowo posiadamy własne aplikacje badające rozwój talentów, osobowość pracownika, przeprowadzające wirtualne rozmowy rekrutacyjne czy udzielające rekomendacji kandydatowi.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
26/05/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa
do góry