Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 26/09/2020.

First Job with French

Wroclaw, dolnośląskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

First Job with French
Wroclaw
NR REF.: 1135724

Verification Specialist with French

Your new company
For our Client, an international company located in Wroclaw, we are looking for Verification Specialist with French.
Your new role
Within this position you will be responsible for:
- Verification of the candidates
- Working on candidates CV’s (cross reference)
- Confirming stuff that they found on the CV’s
- Uploading all of the information’s into the report
- Direct contact with companies and universities via email and phone


What you'll need to succeed
We are looking for Candidates with fluent French and English – min. strong B2 level.

An ideal Candidate has to have:
- Strong communication skills
- Ability to multi-task
- Motivation to work

Administration back round will be a big asset

You do not need experience in this position!

What you'll get in return

Our Client offers a rich package of services (private medical care, sports card), great work atmosphere, opportunities supported by the organisation for personal and professional development.

Are you interested in? Apply!

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
10/08/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat , Praca Administracja biurowa , Praca Biuro / Dokumentacja
do góry