Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 16/01/2022.

Financial & Tax Manager

Katowice, śląskie

Smart-HR

Opis stanowiska pracy

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za:

  • Prowadzenie optymalnej polityki podatkowej firmy, kontrolę i weryfikację kosztów,
  • Koordynowanie pracy zespołu finansowego, wyznaczanie zadań oraz motywowanie,
  • Zarządzanie płynnością finansową firmy,
  • Pozyskiwanie finansowania zewnętrznego na potrzeby realizowanych projektów inwestycyjnych,
  • Analizę procesów finansowych w firmie i bieżące ich ulepszanie,
  • Sporządzanie modeli biznesowych do projektów inwestycyjnych, współpracę z Managerami Projektów,
  • Utrzymywanie relacji z instytucjami zewnętrznymi (bankami, audytorami, biurem rachunkowym, prawnikami i innymi podmiotami zewnętrznymi),
  • Opracowywanie budżetów, raportów i analiz finansowych bezpośrednio dla zarządu firmy.

 

Od kandydatów oczekujemy:

  • Minimum 5-letniego doświadczenia zawodowego na analogicznym stanowisku lub pokrewnym,
  • Doświadczenie w obszarze doradztwa podatkowego będzie dodatkowym atutem,
  • Bardzo dobrej znajomości prawa podatkowego,
  • Doświadczenia zawodowego w firmie o rozbudowanej strukturze,
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności analitycznych,
  • Rozumienia procesów księgowych,
  • Wykształcenia wyższego ekonomicznego,
  • Bardzo dobrej znajomości pakietu Ms Office, zwłaszcza Ms Excel,
  • Skrupulatności, bardzo dobrej organizacji czasu pracy i sumienności oraz zaangażowania w powierzone zadania; komunikatywności oraz umiejętności budowania dobrych relacji.

 

Pracodawca oferuje:

  • Interesującą pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub innej (w zależności od preferencji kandydata), w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • Komfortowe warunki pracy i możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w prestiżowej firmie działającej na rynku lokalnym,
  • Przyjazną atmosferę pracy,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz możliwość korzystania z dodatkowych benefitów,
  • Niezbędne narzędzia pracy, w tym samochód służbowy,
  • Dużą samodzielność, decyzyjność i realny wpływ na rozwój firmy.

 

Wymagania

Dla naszego Klienta – dynamicznie rozwijającej się firmy działającej w branży nieruchomości – lidera na rynku lokalnym, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

Prezentacja firmy

Szukasz pracy?
Rekruterzy tworzący agencję rekrutacyjną SMART- HR chętnie Ci w tym... pomogą.
Wierzymy, że największym skarbem firmy są doskonale dobrani i zmotywowani pracownicy. Zachęcamy do zapoznania się z naszymi aktualnymi rekrutacjami.

Nie znalazłeś oferty pracy, która i rozwinie Twój potencjał?
Wyślij nam swoje aktualne CV. Szczegóły znajdziesz na naszej stronie internetowej.

Jesteś przedsiębiorcą?
Naszym celem jest usprawnienie funkcjonowania firm. Dzięki naszemu profesjonalnemu wsparciu sprostasz wymaganiom dzisiejszego rynku. Błędy związane z wyborem nieodpowiednich pracowników mogą przełożyć się na funkcjonowanie całej organizacji, straty finansowe oraz stagnację firmy.
Twój sukces w biznesie jest na wyciągnięcie ręki, lecz wymaga wiedzy, doświadczenia i profesjonalnego wsparcia z zewnątrz. Dlatego powstał SMART-HR, firma specjalizująca się w doradztwie personalnym i skutecznym pozyskiwaniu najlepszych kandydatów do pracy. Zapoznaj się z naszą ofertą i rozwijaj się z nami.

Smart-HR realizuje zlecenia z zakresu:

-Rekrutacji i selekcji pracowników
-Doradztwa HR w zakresie zarządzania personelem (motywacja, systemy wynagradzania)
-Szkoleń: menedżerskich, sprzedażowych, rozwijających kompetencje społeczne
-Doradztwa w zakresie Prawa Pracy
-Kadr, Płac, BHP
-Job Coachingu dobierany plan rozwoju kariery, we współpracy z coachem zawodowym.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
04/01/2022
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 5 do 10 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Analityka , Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa , Praca Finanse
do góry