Financial Processes Specialist with German
Miejsce pracy: ŁódźGłówne obowiązki na tym stanowisku:
• Analiza zamówień sprzedażowych oraz ich warunków
• Przetwarzanie i zarządzanie zamówieniami sprzedaży i zakupów oraz tworzenie faktur
• Śledzenie informacji dotyczących dostaw w celu rozpoznawania przychodów
• Reprezentowanie firmy przed klientami niemieckojęzycznymi jako pierwszy punkt kontaktu w kwestiach finansowych
• Monitorowanie i analiza bieżących kosztów i przychodów
• Kompleksowa obsługa klienta (poza ofertą i negocjacjami) - aż do wystawienia faktury
Kompetencje, jakich poszukujemy u kandydata:
• Minimum roczne doświadczenie zawodowe w obszarze księgowości i/lub kontrolingu
• Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego (min. B2) oraz komunikatywna znajomość j. angielskiego (min. B1)
• Ukończenie studiów związanych z finansami i rachunkowością
• Doskonałe zdolności analityczne i interpersonalne
• Znajomość programu SAP będzie dodatkowym atutem
Za swoje zaangażowanie otrzymasz:
• Ponadrynkowe, bardzo atrakcyjne wynagrodzenie
• Stanowisko zależne od Twojego doświadczenia
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• Pakiet szkoleń i przyjazne warunki pracy - relax room, świeże owoce
• Możliwość pracy zdalnej (po pół roku od zatrudnienia)
Oferta dotyczy pracy stałej.