Opis stanowiska pracy
Jesteśmy firmą doradztwa personalnego wyspecjalizowaną w realizacji projektów rekrutacyjnych na stanowiska wysokiego oraz średniego szczebla. Nasi pracownicy dysponują wieloletnim doświadczeniem, dzięki czemu nabór pracowników realizujemy dbając o interes Klienta zapewniając szacunek oraz informację zwrotną naszym Kandydatom. Agencja zatrudnienia nr 6326.
Our client is an international FMCG manufacturing company. It has over 10 production plants across Europe and is recognized an important player within the market it competes on. The annual turnover exceeds 1 bln Euro. Due to internal promotion of an employee we are searching for an exceptionally skilled candidate for a position:
Financial Controller
Location: appr. 30 km west from Poznań (close to the highway)
nr ref: FCN/1217
Tasks:
- Preparation of periodic budgets, forecasts and plans
- Overhead controlling (planning, budgeting, budget control, variance analysis)
- Securing cost accounting system in SAP
- Maintain cost center structure/ chart of accounts (e.g. creation settlement and internal orders, process allocations and assessments, process period end adjustments (e.g. accruals), closing activities in general)
- Monthly reporting: prepare reporting, review management reports and provide variance analysis
- Development of new reports and controlling tools in a project team
- Support and substitute for Operations-/ Plant-Controller in Poland or other countries
Requirements:
- Min 2-3 years’ experience on a similar position (analyst/controller), ideally experience in FMCG company, preferably in financial controlling or auditing company
- Studies in finance/business management
- Fluent in English (oral and in written) – all reports in English, company language is English
- B cat driving license is needed;
- SAP experience is advantageous
- Business understanding/commercial sense
The employer offers:
- Reputation as a reliable employer
- Working in a small and sharply target oriented, professional team
- International team work and lean structures
- Not only registration but developing new ideas/concept work and implementation
- Next career opportunities within Finance and Controlling
Kontakt:
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV poprzez przycisk "Aplikuj". Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."
Prezentacja firmy
Doświadczenia pracowników naszej firmy sięgają roku 2004. Założyc...
Doświadczenia pracowników naszej firmy sięgają roku 2004. Założyciel OPTIVO consulting, Adam Pokrzywniak przez 6 lat pracował jako konsultant i menedżer w dwóch renomowanych agencjach doradztwa personalnego. Dzięki temu miał okazję zrealizować osobiście oraz nadzorować kilkaset procesów rekrutacyjnych. Projekty te dotyczyły głównie naboru kadry kierowniczej w tym członków zarządów oraz dyrektorów zarządzających dla wielu międzynarodowych ale także polskich spółek. Różnorodność projektów, oraz sukcesy z nimi związane, pozwoliły zdobyć założycielowi OPTIVO consulting fachową praktyczną wiedzę z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, ze szczególnym uwzględnieniem rekrutacji. Należy jednak zaznaczyć, że metodologia stosowana przez naszą firmę nie jest kopią cudzych rozwiązań, stosujemy własne, autorskie sposoby pozyskania oraz selekcji najlepszych kandydatów.
Nie jesteśmy dużą firmą i nie zamierzamy taką być. Dzięki temu decyzje podejmujemy szybko, jesteśmy elastyczni, każdy klient jest dla nas ważny i łatwiej nam dbać o jednolitą, wysoką jakość obsługi.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 16/12/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 2 lata
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Finanse, Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Kontrola jakości, Praca Analityka