Ustawienia powiadomienia o ofertach zostały zapisane.
Twoje powiadomienie o ofertach pracy zostało utworzone poprawnie. Pamiętaj, że aby zacząć otrzymywać job alert, musisz najpierw potwierdzić rejestrację w serwisie, którą przesłaliśmy na Twój adres email..
Adres e-mail powinien mieć następujący format name@example.com.
Podany adres e-mail już istnieje. .
Posiadasz maksymalną liczbę powiadomień. Zobacz aktualny stan i wprowadź ewentualne modyfikacje.
Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 05/03/2021.
Field Service Engineer / Technician multiple locations in the UK
We are looking for multiple Field Service Engineer / Technician in different locations in the UK
Role Description
The Field Service Engineer / Technician will be required to troubleshoot system problems, provide corrective/ preventative maintenance, training and feedback and build a good relationship with the customers.
You will work independently with the support of the central technical center. Participation in in-house repairs or training for some days in the technical center may be required.
Responsibilities
On site activities including corrective/ preventative maintenance and emergency services to the whole portfolio of the products. Your focus will be to optimise the intervention times and the costs of service.
- Perform trouble shooting, investigations, corrective maintenance - Plan and execute preventive maintenance, verification, electric safety tests - Prepare and update documentation according to the Quality Management System - Be proactive in building relationships with customers - Active collaboration with sales organisation (customer satisfaction, etc...). - Reporting on service/maintenance activities and technical problems to technical center
Requirements
- Technical degree in electronics, mechatronic or equivalent - 3-5 years of experience of field service activity in contact with end customers - Diagnostic and analytical skills including problem solving, trouble shooting, management of priorities and self-direction to resolve complex issues - Willingness to travel within the UK and flexible on working hours - Good knowledge Microsoft Office (Excel, Word, Power Point).
Are you interested and do want to apply for this role, please fill out your application via the apply button below and contact Riko Arends.
Prezentacja firmy
SIRE Life Sciences® is the market leader in life science recruitment. We believe the...recruitment market needs to gear up in technology and continues innovation. We like technology, in a life science market driven on science, we couldn’t stay behind; we drive Recruitment Science. Rozwiń
Informacje dodatkowe
Ostatnia aktualizacja:
20/01/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Własna działalność gospodarcza
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Inżynieria
Aplikuj
Aplikuj
Otrzymuj podobne oferty pracy na ekranie swojego urządzenia
Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.
W serwisie www.infopraca.pl korzystamy z plików cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. W każdej chwili można zrezygnować z ich obsługi, zmieniając ustawienia przeglądarki. Szczegółowe informacje są dostępne w Polityce prywatności ››