Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 19/07/2019.

Opis stanowiska pracy

KLUCZOWE ZADANIA:
• Realizacja strategii firmy poprzez komunikowanie i egzekwowanie realizacji wyznaczonych celów sprzedażowych
• Sprzedaż produktów z portfolio Spółki oraz obsługę posprzedażową klientów poza granicami Polski
• Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z Klientami poprzez zapewnienie najwyższych standardów obsługi klienta
• Negocjacje z klientami
• Przygotowanie i nadzór nad dokumentacją eksportową
• Budowanie i weryfikacja bazy danych klientów zagranicznych
• Wdrażanie akcji promocyjnych, dostarczanie klientom aktualnych materiałów sprzedażowych
• Kompleksowa opieka posprzedażowa

Wymagania

NASZE OCZEKIWANIA:
• Min. 3 letnie doświadczenie we współpracy z klientami zagranicznymi
• Znajomość branży sportowej będzie dodatkowym atutem
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i niemieckiego – warunek konieczny
• Gotowość do nowych wyzwań i nauki
• Wysoka kultura osobista, wytrwałość i konsekwencja, zaangażowanie oraz sumienność, dobra organizacja pracy własnej, samodzielność
• Umiejętność budowania i podtrzymywania pozytywnych relacji
• Praktyczna znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office (w szczególności Excel)

Prezentacja firmy

Lider rynku, ogólnopolski dystrybutor artykułów sportowych na rynku hurtowym
i... detalicznym.  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
18/07/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Sprzedaż - Account Management , Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi , Praca Biuro / Dokumentacja , Praca Administracja biurowa
Zapisz ofertę
do góry