Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 20/01/2022.

Opis stanowiska pracy

Export Key Account Manager
Jaworzno
NR REF.: 1157052

Dla naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko – Export Key Account Manager.

Do obowiązków na tym stanowisku należą:

  • aktywne poszukiwanie, skuteczne pozyskiwanie i rozwijanie sprzedaży u nowych Klientów, poza granicami Polski
  • samodzielne zarządzanie swoją pracą i realizowanie ambitnych celów handlowych
  • wpływ na politykę cenową i negocjowanie warunków handlowych
  • analiza danych rynkowych, diagnoza i definiowanie potrzeb Klientów
  • przygotowywanie raportów i zestawień sprzedażowych

  Musisz posiadać:

  • doświadczenie handlowe na rynkach międzynarodowych: UK, DACH, USA, Azja, Bliski Wschód w szeroko pojętej branży materacowej (np. formatki sprężynowe/ piankowe/ lateksowe, włókniny, gotowe materace)
  • wysoce rozwinięte kompetencje sprzedażowe, negocjacyjne i prezentacyjne
  • umiejętność swobodnej komunikacji w języku angielskim (mile widziana znajomość języka niemieckiego)
  • doświadczenie w sprzedaży B2B w międzynarodowej organizacji
  • zdolności analityczne i dobra znajomość MS Office (Excel, PowerPoint)

  Nasz klient oferuje:

  • pracę pełną wyzwań w środowisku międzynarodowym
  • motywujący system wynagradzania (wynagrodzenie zasadnicze + premia)
  • niezbędne narzędzia pracy, przyjazne miejsce pracy oraz własne miejsce parkingowe
  • zgrany zespół profesjonalistów i niezbędne szkolenia 
  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • ubezpieczenie na życie 
  • spotkania integracyjne 
  • firmowa drużyna sportowa 
  • parking dla pracowników

Serdecznie zapraszamy do wysłania swojego CV. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
18/01/2022
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry