Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Executive Assistant/nowa firma
Miejsce pracy: Sosnowiec
Zakres obowiązków:
- Odpowiedzialność za całościowe zarządzanie czynnościami administracyjnymi zespołu liderów oraz koordynowanie jego pracy
- Zdalne zarządzanie zespołem pracującym w terenie oraz osobami oddelegowanymi do pracy w innych ośrodkach operacyjnych
- Prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu
- Przyjmowanie i koordynacja wizyt gości dyrektora generalnego i zespołu kierowniczego centrum logistyki
- Organizacja lokalnych imprez pracowniczych, łącznie z zarządzaniem budżetem i terminami
- Rozliczanie podróży oraz wydatków służbowych
Od idealnego kandydata oczekujemy:
- Wykształcenia wyższego (filologia, lingwistyka, zarządzanie lub pokrewne)
- Doświadczenia na analogicznym stanowisku
- Biegłej znajomości języka angielskiego, umożliwiającej swobodną komunikację
- Wysokich umiejętności organizacji pracy własnej oraz asertywności
- Odporności na stres
- Dobrej znajomości obsługi komputera w tym pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point)
- Dyspozycyjności
Oferujemy:
- Samodzielne, odpowiedzialne i pełne wyzwań stanowisko pracy
- Pracę w znanym i nowoczesnym Centrum Logistycznym
- Pracę od poniedziałku do piątku
- Atrakcyjne wynagrodzenie dostosowane do posiadanych kwafikacji
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Oferta dotyczy pracy za pośrednictwem Adecco z możliwością pracy bezpośrednio w firmie Klienta.
Poleć ofertę znajomym!
Numer referencyjny: AZ/01/17/SOS
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.