#

EMEA Senior Customer Operations Manager

Michael Page

Wrocław, dolnośląskie

Michael Page Michael Page

EMEA Senior Customer Operations Manager

EMEA Senior Customer Operations Manager odpowiedzialny będzie za kierowanie zespołami wsparcia klienta na etapach pre i post sales w regionie EMEA. Raportowanie w strukturach globalnych organizacji macierzowej. Współpraca z międzynarodowym zespołem managerskim i prowadzenie projektów wdrożeniowych w ramach całej organizacji.

Informacje o kliencie

Naszym klientem jest międzynarodowa firma z branży medycznej dostarczająca swoje innowacyjne produkty i rozwiązania dla odbiorców na całym świecie. Lider w swoim segmencie rynku a także uznany i atrakcyjny pracodawca w regionie. W związku z rozwojem swoich struktur Polsce, poszukuje do swojego zespołu doświadczonego managera do objęcia funkcji EMEA Senior Customer Operations Manager, który odpowiadać będzie za regionalne zespoły wsparcia technicznego klientów.

Opis stanowiska

Kierowanie międzynarodowym zespołem wsparcia klienta (B2B) na etapach pre/post sales w regionie EMEA

Monitorowanie efektywności i jakości procesów

Definiowanie i wdrażanie strategii i celów operacyjnych

Współpraca z innymi działami organizacji w ramach realizacji celów podległego obszaru

Prowadzenie i rozwój członków podległego zespołu, wypracowywanie rozwiązań zwiększających jakość dostarczanych rozwiązań dla klientów

Jako członek globalnego management teamu dostarczanie propozycji rozwoju narzędzi wsparcia klientów

Prowadzenie projektów w ramach działań continuous improvement w ramach organizacji

Definiowanie, monitorowanie i raportowanie wskaźników KPI w ujęciu kontraktów/SLA z klientami firmy w regionie

Współpraca w ramach organizacji w ramach wsparcia programów zapewnienia jakości, dopełnienia wymagań prawnych

Profil kandydata

Wykształcenie wyższe inżynierskie lub magisterskie,

Ponad 10 lat doświadczenia w roli managerskiej firm produkcyjnch obszaru Operations, R&D, Customer Service/Post Sales w międzynarodowych organizacjach w branży technicznej

Preferowane doświadczenie w branży urządzeń medycznych

Doświadczenie w prowadzeniu optymalizacji i doskonalenia procesów,

Znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym

Oferujemy

Atrakcyjna wysoka rola managerska o zasięgu regionalnym w obszarze technicznego wsparcia klienta B2B w wiodącej w segmencie firmie technologicznej

Stabilna umowa o pracę

Atrakcyjne wynagrodzenie + premie

Dodatek samochodowy/ car allowance

Bogaty system benefitów

Please apply via the button on the right side of this job offer.
Michael Page Michael Page

Job details

Location: Wrocław
Contract type: Na czas nieokreślony

About Michael Page

Michael Page is a leading professional recruitment consultancy specialising in the recruitment of permanent, contract and temporary positions on behalf of the world's top employers.

More

Follow us on:
Michael Page Michael Page Michael Page Michael Page

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi