

EMEA Senior Customer Operations Manager
EMEA Senior Customer Operations Manager odpowiedzialny będzie za kierowanie zespołami wsparcia klienta na etapach pre i post sales w regionie EMEA. Raportowanie w strukturach globalnych organizacji macierzowej. Współpraca z międzynarodowym zespołem managerskim i prowadzenie projektów wdrożeniowych w ramach całej organizacji.
Informacje o kliencie
Naszym klientem jest międzynarodowa firma z branży medycznej dostarczająca swoje innowacyjne produkty i rozwiązania dla odbiorców na całym świecie. Lider w swoim segmencie rynku a także uznany i atrakcyjny pracodawca w regionie. W związku z rozwojem swoich struktur Polsce, poszukuje do swojego zespołu doświadczonego managera do objęcia funkcji EMEA Senior Customer Operations Manager, który odpowiadać będzie za regionalne zespoły wsparcia technicznego klientów.
Opis stanowiska
Kierowanie międzynarodowym zespołem wsparcia klienta (B2B) na etapach pre/post sales w regionie EMEA
Monitorowanie efektywności i jakości procesów
Definiowanie i wdrażanie strategii i celów operacyjnych
Współpraca z innymi działami organizacji w ramach realizacji celów podległego obszaru
Prowadzenie i rozwój członków podległego zespołu, wypracowywanie rozwiązań zwiększających jakość dostarczanych rozwiązań dla klientów
Jako członek globalnego management teamu dostarczanie propozycji rozwoju narzędzi wsparcia klientów
Prowadzenie projektów w ramach działań continuous improvement w ramach organizacji
Definiowanie, monitorowanie i raportowanie wskaźników KPI w ujęciu kontraktów/SLA z klientami firmy w regionie
Współpraca w ramach organizacji w ramach wsparcia programów zapewnienia jakości, dopełnienia wymagań prawnych
Profil kandydata
Wykształcenie wyższe inżynierskie lub magisterskie,
Ponad 10 lat doświadczenia w roli managerskiej firm produkcyjnch obszaru Operations, R&D, Customer Service/Post Sales w międzynarodowych organizacjach w branży technicznej
Preferowane doświadczenie w branży urządzeń medycznych
Doświadczenie w prowadzeniu optymalizacji i doskonalenia procesów,
Znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym
Oferujemy
Atrakcyjna wysoka rola managerska o zasięgu regionalnym w obszarze technicznego wsparcia klienta B2B w wiodącej w segmencie firmie technologicznej
Stabilna umowa o pracę
Atrakcyjne wynagrodzenie + premie
Dodatek samochodowy/ car allowance
Bogaty system benefitów


Location: Wrocław
Contract type: Na czas nieokreślony
About Michael Page
Michael Page is a leading professional recruitment consultancy specialising in the recruitment of permanent, contract and temporary positions on behalf of the world's top employers.
More



