Opis stanowiska pracy

• diagnozowanie przyczyn i usuwanie usterek pojazdów,
• kompleksowe naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne na podstawie instrukcji producentów,
• montaż dodatkowych akcesoriów (alarmy, stałe systemy nawigacyjne, zestawy głośnomówiące, itp.),
• dbanie o najwyższy poziom obsługi Klienta, dbanie o właściwą i terminową realizację zleceń,
• obsługa klienta zgodnie ze standardami serwisu.

Wymagania

• wykształcenie kierunkowe lub doświadczenie na podobnym stanowisku,
• znajomość obsługi serwisowych urządzeń diagnostycznych,
• prawo jazdy kat. B,
• umiejętność pracy pod presją czasu,
• dyspozycyjność (praca na dwie zmiany pn.-pt. 7.00-15.00 i 14.00-22.00).

Prezentacja firmy

Firma „Wanicki” powstała w 1991 roku jako przedsiębiorstwo oferujące głó... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
15/07/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
4
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Zasadnicze zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Motoryzacja / Automotive

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi