
Ekspert ds. Zarządzania Jakością Sprzedaży

Aplikuj na to stanowisko jeśli:
- chciałbyś rozwijać swoją karierę w roli Trenera- prowadzenia warsztatów / szkoleń / coachingów
- znasz doskonale produkty bankowe i procesy zdalne
- posiadasz umiejętność prowadzenia efektywnych rozmów sprzedażowych przez telefon
- posiadasz wysokie kompetencje i umiejętności interpersonalne
- jesteś nastawiony na realizację celów
- posiadasz motywację do działania i otwartość na zmiany
- posiadasz wykształcenie min. średnie.
Mamy dla Ciebie pracę która polega na:
- realizacji działań związanych z podnoszeniem poziomu jakości obsługi i efektywności sprzedaży segmencie klienta indywidualnego
- monitorowaniu i utrzymywaniu standardów sprzedaży i obsługi klientów w Departamencie Sprzedaży Cyfrowej
- odpowiedzialności za przygotowywanie kampanii komunikacyjnych z zakresu jakości i standardów sprzedaży oraz obsługi klientów sieci sprzedaży
- bieżącej analizie rynków i zmieniających się trendów w obszarze customer experiene customer effort
- aktywnym udziale w pracach związanych z uczestnictwem banku w rankingach jakości sprzedaży i obsługi Newsweek Forbes TNS Polska Moje bankowanie itp.
- realizacji szkoleń z zakresu standardów obsługi dla pracowników Departamentu Sprzedaży Cyfrowej
- przygotowywaniu działań rozwojowych dla bankierów w tym prowadzenie warsztatów i treningów rozwojowych z zakresu jakości sprzedaży narzędzi sprzedażowych oferty produktowej rozmowy sprzedażowej itp.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- szkolenia wdrożeniowe i wewnętrzne dające możliwość bycia ekspertem w tej dziedzinie
- realne możliwości rozwoju zawodowego
- atmosferę wzajemnego wsparcia i współpracy
- dofinansowanie do świadczeń socjalnych (karta MultiSport prywatna opieka medyczna ubezpieczenie konkursy wewnętrzne programy zniżkowe i lojalnościowe itp.).
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
