Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 06/12/2019.

E-commerce Specialist z j. niemieckim

Poznań, wielkopolskie

Devire

Opis stanowiska pracy

Dla naszego Klienta, amerykańskiej firmy z siedzibą w zachodniej części Poznania, poszukujemy obecnie osób znających język niemiecki i chcących rozwijać się w obszarze marketingu, na stanowisko E-commerce Specialist z j. niemieckim.

Zadania:

  • Utrzymywanie stron internetowych działów firmy
  • Przesyłanie filmików promocyjnych na YouTube, publikowanie reklam i treści promocyjnych
  • Administracja aplikacji handlowych
  • Wsparcie wdrażania aplikacji dla sprzedawców i klientów
  • Tłumaczenie treści na potrzeby stron internetowych
  • Wsparcie strategii handlu elektronicznego

U Kandydatów zwracamy uwagę na:

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2) i niemieckiego (C1)
  • Mile widziane podstawowe umiejętności graficzne
  • Chęć rozwoju w obszarze e-commerce
  • Kreatywność i samodzielność
  • Mile widziane doświadczenie w pisaniu tekstów lub w agencji reklamowej albo w obsłudze klienta

Oferta:

  • Możliwość rozwoju w obszarze marketingu
  • Codzienny kontakt z językiem niemieckim
  • Ciekawy pakiet benefitów i atrakcyjne wynagrodzenie
  • Komfortowe biuro w nowoczesnym centrum biznesowym

Prezentacja firmy

Devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 20 lat... reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.

Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
05/12/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Account Management
do góry