Dyspozytor
Miejsce pracy: KielceWybrana osoba będzie odpowiedzialna za realizację usługi dla klientów poprzez efektywne zarządzanie zleceniami transportowymi z zachowaniem wysokich standardów jakościowych poprzez:
• kontakt z klientami, kierowcami oraz ich dyspozytorami,
• efektywne planowanie tras dla samochodów w kolekcji i dystrybucji,
• efektywne planowanie tras dla połączeń liniowych,
• organizowanie oraz koordynowanie załadunków samochodów na terminalu,
• weryfikację planów załadunków,
• dbanie o realizacji kluczowych wskaźników KPI.
Czy szukamy właśnie Ciebie?
Zdecydowanie TAK, jeżeli:
• Posiadasz doświadczenie w branży TSL,
• Swobodnie posługujesz się pakietem Microsoft Office,
• Jesteś otwarta/otwarty na pracę w systemie dwuzmianowym,
• Efektywnie zarządzasz czasem, zasobami i sprzętem,
• Bierzesz odpowiedzialność za swoje działania i ich rezultaty,
• Dynamika pracy w naszej branży Cię nie zaskakuje i świetnie radzisz sobie z nieoczekiwanymi wydarzeniami,
• Dostarczasz informacji szybko, rzeczowo i w zrozumiały sposób,
• Konstruktywnie współpracujesz z innymi działami wewnątrz organizacji, a także z partnerami zewnętrznymi.
Oferujemy:
Warunki zatrudnienia:
• Umowa o pracę,
• Praca od poniedziałku do piątku na 2 zmiany,
• Miejsce pracy: Ul. Długa 37 25-650 Kielce.
Kultura i rozwój:
• Projekty z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu: Szlachetna Paczka, Świąteczny Czas Pomagania, Zielony Czas Pomagania,
• Wszechstronny rozwój poprzez udział w projektach, szkoleniach oraz wymiana wiedzy i doświadczeń,
• Dofinansowanie nauki – kursy doszkalające, nauka języków obcych oraz studia umożliwiające podnoszenie kwalifikacji na stanowisku pracy (po 12 miesiącach współpracy),
• Praca w organizacji, która jako część globalnej sieci logistycznej ma pozycję lidera i jest zorientowana na ciągłe doskonalenie procesów.
Benefity:
• Premia miesięczna, bony świąteczne, wczasy pod gruszą,
• Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty MultiSport,
• Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego (PPE).