Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/20/1017


Obowiązki:

Pozyskiwanie zleceń na przewóz towarów, zawieranie umów z klientami oraz organizowanie prawidłowego przebiegu transportu towarów, opracowywanie ofert i negocjowanie korzystnych warunków związanych z usługą transportową, nadzorowanie procesów przewozowych, sporządzanie i bieżące uzupełnianie dokumentacji związanej z usługami transportowymi, bieżące monitorowanie statusu przesyłek, utrzymywanie dobrej współpracy z obecnymi klientami i pozyskiwanie nowych



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Języki:

  • niemiecki, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
  • angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany

Umiejętności i uprawnienia:

  • obsługa komputera i pakietów oprogramowania biurowego MS Office( Word, Excel)
  • dbanie o jakość

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące, brak

Pozostałe wymagania:

  • samoorganizacja na stanowisku pracy, kreatywność, mile widzianie emeryci i osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności


Miejsce pracy: Dzieci Wrzesińskich 19a/8, 75-034 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymagane dokumenty: dodatkowe informacje: praca w godz. 8:00 -16:00, pierwsza umowa na okres próbny 1 miesiąc, docelowo na czas nieokreślony

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
23/06/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
2
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Logistyka, Praca Transport / Spedycja / Praca dla kierowców

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi