#

DYREKTOR WYDZIAŁU SPRAW SPOŁECZNYCH

URZĄD MIASTA GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO

Gorzów Wielkopolski, lubuskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0784


Obowiązki:

1) kierowanie i sprawowanie nadzoru nad wydziałem
2) programowanie zadań wydziału;
3) zapewnienie prawidłowej, zgodnej z przepisami prawa i terminowej realizacji zadań
własnych oraz podległych pracowników;
4) sprawowanie nadzoru nad opracowaniem projektów wewnętrznych aktów
normatywnych dotyczących działalności wydziału oraz monitorowanie zmian
w aktach prawnych dotyczących zakresu działania wydziału
5) realizowanie zadań kontroli zarządczej w zakresie działania wydziału;
6) nadzór nad realizacją budżetu miasta w części dotyczącej wydziału i nadzorowanych przez wydział jednostek;
7) koordynacja współpracy wydziału z jednostkami organizacyjnymi miasta, wydziałami
urzędu i podmiotami zewnętrznymi w zakresie aktywizacji społecznej miasta;
8) inicjowanie i koordynowanie polityki społecznej miasta oraz jej promowanie;
9) bezpośrednie koordynowanie i organizowanie pracy oraz bieżące kontrolowanie
zadań merytorycznych wydziału z obszarów: nadzoru merytorycznego oraz
finansowego nad jednostkami, społecznego oraz zdrowia, budżetu
10) informowanie przełożonych o stanie spraw przez nich zleconych oraz przyczynach
uniemożliwiających prawidłowe i terminowe wykonywanie zadań
11) udział w posiedzeniach rady Miasta, Komisji oraz Kolegium Prezydenta Miasta
zgodnie z dyspozycją bezpośredniego przełożonego.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • a) wymagania niezbędne:1) wykształcenie wyższe;2) co najmniej 5 letni staż pracy;3) przygotowanie i dołączenie do aplikacji koncepcji funkcjonowania Wydziału Spraw Społecznych;4) posiadanie obywatelstwa polskiego;5) pełna zdolność do czynności prawnych;6) korzystanie z pełni praw publicznych;7) brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżeniapublicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;8) nieposzlakowana opinia;9) znajomość ustawy o pomocy społecznej;10) znajomość ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej;11) znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego;12) znajomość Kodeksu Cywilnego;13) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych;14) znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o samorządzie powiatowym;15) znajomość ustawy o finansach publicznych;16) znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej;17) znajomość ustawy Prawo o zamówieniach publicznych;18) umiejętność analitycznego podejścia do problemów, umiejętność formułowaniarozstrzygnięć decyzyjnych;19) umiejętność kierowania zespołem pracowników;20) umiejętność zarządzania czasem oraz własnej organizacji;21) znajomość zasad komunikacji społecznej i ich stosowania w praktyce;22) wysoka kultura osobista;23) umiejętność zapobiegania konfliktom;24) umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych;25) dyspozycyjność;26) umiejętność pracy pod presją czasu;27) znajomość w teorii i praktyce aplikacji MS Office (word, excel, power point);28) rzetelność, punktualność.


Miejsce pracy: SIKORSKIEGO 4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 5

Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem, zawierający nr telefonu kontaktowego/adres poczty elektronicznej;2) życiorys zawodowy (cv);3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;4) kopie dokumentów potwierdzających wykazywane doświadczenie zawodowe, w tym świadectwa pracy dokumentujące wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginału dokumentów);5) koncepcja funkcjonowania Wydziału Spraw Społecznych dokument Word, czcionka Arial 12, odstęp 1,5, maksymalnie 5 stron;6) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych;7) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;8) oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego);9) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.Wzory ww. oświadczeń do pobrania na stronie internetowejbip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/ (w lokalizacji: Oferty pracy>>>wzoryoświadczeń).

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Sposób kontaktu/przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, inny - a) termin: do dnia 6 sierpnia 2025 r. do godz. 15.30 (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta);b) sposób:Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na stanowisko Dyrektora Wydział Spraw Społecznych należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta (kancelaria ogólna) lub drogą pocztową.c) miejsce:Urząd MiastaWydział Kadr i Organizacjiul. Sikorskiego 466-400 Gorzów Wielkopolski


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
30/07/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja biurowa

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi