#

DYREKTOR W WYDZIALE KSIĘGOWOŚCI

Urząd Miejski w Słupsku

Słupsk, pomorskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/20/2490


Obowiązki:

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Ogólna charakterystyka:
osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za nadzór i koordynację zadań należących do kompetencji Wydziału Księgowości Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Ważniejsze zadania:
organizacja i podział pracy podległych pracowników;
nadzór i koordynacja nad obsługą operacji finansowych w zakresie dochodów i wydatków;
nadzór i koordynacja nad obsługą finansową wynagrodzeń i innych tytułów wypłat osobowych, rozliczeń z ZUS i Urzędem Skarbowym;
nadzór i koordynacja nad prowadzeniem ksiąg rachunkowych dochodów i wydatków, rozrachunków, majątku trwałego i obrotowego, inwestycji i zaangażowań;
nadzór i koordynacja nad prowadzeniem ksiąg rachunkowych z zakresu działalności finansowo wyodrębnionej (ZFŚS) i PFRON;
nadzór i koordynacja nad rozliczaniem podatku VAT, wyliczeniem proporcji sprzedaży i prewspóczynnika oraz korekty rocznej podatku VAT jednostki Urząd Miejski w Słupsku;
nadzór i koordynacja nad scentralizowanym rozliczeniem podatku VAT dla Miasta Słupsk;
nadzór nad prawidłowym i terminowym sporządzeniem sprawozdań budżetowych, finansowych i z zakresu operacji finansowych jednostki Urząd Miejski;
aktualizacja polityki rachunkowości zgodnie z przepisami;
wstępna kontrola zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym;
wstępna kontrola kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych;
wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z zasadami wykonania budżetu.
Warunki pracy na stanowisku:
zagrożenia wynikające z pracy na stanowisku decyzyjnym i związane z odpowiedzialnością;
obciążenie psychiczne związane z wykonywaniem zadań;
praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością;
Wynagrodzenie od 5400 zł brutto + dodatek funkcyjny + dodatek za wysługę lat- w zależności od posiadanego doświadczenia.
Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
Link do ogłoszenia o naborze: http://bip.um.slupsk.pl/praca/737.html



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), brak

Pozostałe wymagania:

  • Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; wykształcenie wyższe magisterskie o profilu ekonomia, finanse, zarządzanie; co najmniej 5-letni staż pracy w służbach finansowo - księgowych w administracji publicznej; co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym; znajomość obsługi komputera, w tym programów finansowo-księgowych i bankowości elektronicznej; znajomość przepisów: - ustawy o rachunkowości; - ustawy o finansach publicznych; - ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych; - ustawy o podatku od towarów i usług; - ustawy o szczególnych zasadach rozliczeń podatku od towarów i usług oraz dokonywania zwrotu środków publicznych przeznaczonych na realizację projektów finansowanych z udziałem środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o wolnym Handlu przez jednostki samorządu terytorialnego; - ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego; - ustawy o podatkach i opłatach lokalnych; - ustawy o opłacie skarbowej; - ustawy o Izbach Rolniczych; - ustawy Ordynacja podatkowa; - ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych; - ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych; - ustawy o pracownikach samorządowych; - ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych; - ustawy o dodatkowym wynagrodzeniu rocznych dla pracowników jednostek strefy budżetowej; - ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych; - ustawy o ochronie danych osobowych; - ustawy o dostępie do informacji publicznej; - oraz przepisów do nich wykonawczych; kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej. Wymagania dodatkowe: preferowane wykształcenie wyższe magisterskie ekonomiczne o specjalności finanse i rachunkowość; preferowane doświadczenie w prowadzeniu rachunkowości budżetowej w jednostkach samorządu terytorialnego lub w administracji publicznej; komunikatywność, wysoka kultura osobista, kreatywność; dobra organizacja pracy i umiejętność kierowaniem zespołem; zorientowanie na rezultaty pracy; umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu; odpowiedzialność, systematyczność, dokładność, rzetelność.


Miejsce pracy: Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty: życiorys (CV); list motywacyjny; dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany co najmniej 5-letni staż pracy w służbach finansowo księgowych w administracji publicznej, lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; kserokopie dokumentów potwierdzających co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym; kwestionariusz osobowy; oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o nieposzlakowanej opinii; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji; inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.). Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko Dyrektora w Wydziale Księgowości, w terminie do dnia 14 grudnia 2020 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
29/01/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Finanse, Praca Ubezpieczenia

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi