Opis stanowiska pracy
Numer oferty: StPr/19/0697
Obowiązki:
1) samodzielne podejmowanie decyzji dotyczących funkcjonowania Środowiskowego Domu Samopomocy i ponoszenie za nie odpowiedzialności;
2) organizowanie pracy i kierowanie Środowiskowym Domem Samopomocy zgodnie z obowiązującymi przepisami;
3) załatwianie spraw i podejmowanie decyzji w granicach posiadanych upoważnień;
4) zarządzanie mieniem Środowiskowego Domu Samopomocy;
5) wykonywanie czynności w imieniu pracodawcy w stosunku do pracowników Środowiskowego Domu Samopomocy;
6) kształtowanie i odpowiedzialność za politykę kadrową;
7) decydowanie o zadaniach i organizacji wewnętrznej komórek organizacyjnych Środowiskowego Domu Samopomocy;
8) przygotowywanie projektów uchwał dotyczących działalności Środowiskowego Domu Samopomocy;
9) sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem zapisów statutu, regulaminu i innych przepisów prawnych obowiązujących w Środowiskowym Domu Samopomocy;
10) opracowywanie i przedkładanie projektu budżetu Środowiskowego Domu Samopomocy;
11) ustalanie zasad gospodarki finansowej i materiałowej Środowiskowego Domu Samopomocy w oparciu o obowiązujące przepisy; dysponowanie określonymi w budżecie placówki środkami finansowymi oraz ponoszenie odpowiedzialności za prawidłowe ich wykorzystanie;
12) zapewnienie odpowiedniego stanu technicznego budynku oraz infrastruktury technicznej Środowiskowego Domu Samopomocy;
13) działanie w zakresie zwykłego zarządu Środowiskowego Domu Samopomocy zgodnie z pełnomocnictwem udzielonym przez Prezydenta Miasta Chełm;
14) samokontrola na zajmowanym stanowisku pracy;
15) dokonywanie samooceny systemu kontroli zarządczej;
16) zapewnienie właściwego wykonywania zadań przez podległych pracowników.
Wymagania:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: psychiatria,pedagogika, psychologia, praca socjalna, terapia zajęciowa
Wymagania pożądane:
Umiejętności i uprawnienia:
- znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych
- znajomość ustawy o samorządzie powiatowym
- znajomość ustawy o ochronie zdrowia psychicznego
- znajomość Ustawy o finansach publicznych
- znajomość ustawy o pomocy społecznej
- znajomość rozporządzenia w sprawie środowiskowych domów samopomocy
- znajomość ustawy o samorządzie gminnym
- umiejętność organizacji pracy i kierowania zespołem ludzkim
- umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji
- znajomość Kodeksu Pracy
- komunikatywność, kreatywność
Zawód:
- Pozostali kierownicy w instytucjach pomocy społecznej
Pozostałe wymagania:
- 1. Wymaganie niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie wyższe na kierunku mającym zastosowanie przy świadczeniu usług w Środowiskowym Domu Samopomocy tj.: psychiatria, pedagogika, psychologia, praca socjalna, terapia zajęciowa,
6) specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej zgodnie z art. 122 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2018 r. poz. 1508 z późn. zm.),
7) minimum 5-letni staż pracy, w tym co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej,
8) co najmniej półroczne doświadczenie zawodowe polegające na realizacji usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi,
9) stan zdrowia pozwalający na kierowanie Środowiskowym Domem Samopomocy.
2. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość i umiejętność interpretacji: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, kodeksu pracy, ustawy o finansach publicznych, ustawy o pomocy społecznej, ustawy o ochronie zdrowia psychicznego oraz rozporządzenia w sprawie środowiskowych domów samopomocy;
2) umiejętność organizacji pracy i kierowania zespołem ludzkim,
3) umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji,
4) komunikatywność, kreatywność.
3. Warunki pracy na stanowisku:
1) praca w systemie jednozmianowym w pełnym wymiarze czasu pracy tj. 40 godzin tygodniowo,
2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,
3) praca z wykorzystaniem komputera, faxu, kserokopiarki,
4) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym.
4. Zakres wykonywanych zdań na stanowisku:
1) samodzielne podejmowanie decyzji dotyczących funkcjonowania Środowiskowego Domu Samopomocy i ponoszenie za nie odpowiedzialności;
2) organizowanie pracy i kierowanie Środowiskowym Domem Samopomocy zgodnie z obowiązującymi przepisami;
3) załatwianie spraw i podejmowanie decyzji w granicach posiadanych upoważnień;
4) zarządzanie mieniem Środowiskowego Domu Samopomocy;
5) wykonywanie czynności w imieniu pracodawcy w stosunku do pracowników Środowiskowego Domu Samopomocy;
6) kształtowanie i odpowiedzialność za politykę kadrową;
7) decydowanie o zadaniach i organizacji wewnętrznej komórek organizacyjnych Środowiskowego Domu Samopomocy;
8) przygotowywanie projektów uchwał dotyczących działalności Środowiskowego Domu Samopomocy;
9) sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem zapisów statutu, regulaminu i innych przepisów prawnych obowiązujących w Środowiskowym Domu Samopomocy;
10) opracowywanie i przedkładanie projektu budżetu Środowiskowego Domu Samopomocy;
11) ustalanie zasad gospodarki finansowej i materiałowej Środowiskowego Domu Samopomocy w oparciu o obowiązujące przepisy; dysponowanie określonymi w budżecie placówki środkami finansowymi oraz ponoszenie odpowiedzialności za prawidłowe ich wykorzystanie;
12) zapewnienie odpowiedniego stanu technicznego budynku oraz infrastruktury technicznej Środowiskowego Domu Samopomocy;
13) działanie w zakresie zwykłego zarządu Środowiskowego Domu Samopomocy zgodnie z pełnomocnictwem udzielonym przez Prezydenta Miasta Chełm;
14) samokontrola na zajmowanym stanowisku pracy;
15) dokonywanie samooceny systemu kontroli zarządczej;
16) zapewnienie właściwego wykonywania zadań przez podległych pracowników.
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Środowiskowym Domu Samopomocy w Chełmie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 9,31 %
6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) życiorys (CV),
2) list motywacyjny,
3) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia, studia podyplomowe)
6) referencje (kserokopia),
7) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślnie popełnione przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielnie informacji o osobie,
8) kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających 5 lat stażu pracy, w tym 3 lata stażu pracy w pomocy społecznej,
9) dokumenty potwierdzające wymagane co najmniej półroczne doświadczenie zawodowe polegające na realizacji usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi,
10) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
11) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
12) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
13) aktualne zaświadczenie lekarskie o barku przeciwwskazań do pełnienia funkcji dyrektora,
14) oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych
z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w ustawie o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
15) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),
16) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej posiadanym wzorem.
Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko dyrektora Środowiskowego Domu Samopomocy w Chełmie w terminie do dnia 22 marca 2019 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji publicznej: www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) , powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko dyrektora Środowiskowego Domu Samopomocy w Chełmie ogłoszonej dnia 12 marca 2019 r., prowadzonej przez Prezydenta Miasta Chełm.
Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałam/łem się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy na stanowisku dyrektora jednostki organizacyjnej Miasta Chełm.
Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 z późn. zm.).
Chełm , dnia 2019-03-12
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY NA STANOWISKU DYREKTORA JEDNOSTKI ORGANIZACYJNEJ MIASTA CHEŁM
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L.2016.119.1), dalej RODO, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą w Chełmie, ul. Lubelska 65,
2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a RODO w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko dyrektora Środowiskowego Domu Samopomocy w Chełmie ogłoszonej dnia 12 marca 2019 roku, prowadzonej przez Prezydenta Miasta Chełm,
3) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie Prezydent Miasta Chełm,
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Urzędzie Miasta Chełm dla akt dotyczących naboru tj. 5 lat kalendarzowych,
5) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
6) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych, jeśli stwierdzi Pan/Pani że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO,
7) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Ich nieprzekazanie spowoduje niemożność Pana/Pani udziału w realizacji procesu rekrutacji na stanowisko dyrektora Środowiskowego Domu Samopomocy w Chełmie ogłoszonej dnia 12 marca 2019 roku, prowadzonej przez Prezydenta Miasta Chełm.
PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE Urzędu Miasta Chełm: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=8751
Miejsce pracy: Kolejowa 8, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 5
Wymagane dokumenty: 1) życiorys (CV),
2) list motywacyjny,
3) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia, studia podyplomowe)
6) referencje (kserokopia),
7) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślnie popełnione przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielnie informacji o osobie,
8) kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających 5 lat stażu pracy, w tym 3 lata stażu pracy w pomocy społecznej,
9) dokumenty potwierdzające wymagane co najmniej półroczne doświadczenie zawodowe polegające na realizacji usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi,
10) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
12) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
13) aktualne zaświadczenie lekarskie o barku przeciwwskazań do pełnienia funkcji dyrektora,
14) oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych
z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w ustawie o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
15) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),
16) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej posiadanym wzorem.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Sposób kontaktu/przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Wynagrodzenie brutto: od 3 500 PLN
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty