HRK jest jedną z największych i najbardziej doświadczonych polskich organizacji doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Dostarczamy naszym klientom rozwiązania potrzebne na każdym etapie cyklu życia pracownika w organizacji od rekrutacji i employer brandingu, poprzez ocenę i rozwój pracowników, obsługę kadr i płac, aż po outplacement. Istniejemy od 2000 roku i działamy w oparciu o zespoły wyspecjalizowane w obsłudze poszczególnych branż. Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie i Łodzi.
Dla naszego Klienta, dużej i znanej firmy z branży gospodarki odpadami poszukuję specjalistów gotowych do podjęcia nowych wyzwań zawodowych na stanowisku:
Dyrektor OperacyjnyMiejsce pracy: Ruda Slaska
Zadania:
- Nadzorowanie działalności operacyjnej w zakresie sortowania i przetwarzania surowców we wszystkich Spółkach Organizacji w Polsce.
- Standaryzacja i optymalizacja procesów, wdrażanie najlepszych praktyk w jednostkach operacyjnych. Poszukiwanie możliwości zwiększenia efektywności wszystkich procesów biznesowych realizowanych przez zakłady przetwórcze.
- Ustalanie wskaźników i monitorowanie efektywności oraz wydajności działalności operacyjnej.
- Uczestnictwo w tworzeniu strategii rozwoju działalności operacyjnej w zakresie inwestycji, nowych technologii lub organizacji jednostek przetwórczych.
- Nadzór nad procesami inwestycyjnymi związanymi z działalnością operacyjną.
- Koordynacja procesu budżetowania w poszczególnych spółkach w zakresie działalności operacyjnej oraz monitorowanie realizacji ustalonych celów; w razie potrzeby inicjowanie działań korygujących.
- Rozwój kompetencji zespołów operacyjnych.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe techniczne
- Minimum 5 lat doświadczenie na stanowiskach kierowniczych, w tym 3 lata na stanowisku Dyrektora Operacyjnego nadzorującego funkcjonowanie zakładów lub linii produkcyjnych w przemyśle lub przetwórstwie.
- Doświadczenie w zarządzaniu zakładem produkcyjnym lub przetwórczym
- Znajomość najnowszych metod zarządzania produkcją i doświadczenie w ich wdrażaniu
- Doświadczenie w tworzeniu planów finansowych, inwestycyjnych i rozwojowych
- Wysoko rozwinięte kompetencje menedżerskie oraz zdolności organizacyjne
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne oraz przywódcze
Oferujemy:
- Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku i międzynarodowych standardach pracy
- Duży zakres samodzielności oraz odpowiedzialności
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Możliwości rozwoju zawodowego
- Rynkowe wynagrodzenie (podstawa i premia)
- Niezbędne narzędzia pracy, w tym samochód służbowy
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.