#

DYREKTOR MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY RODZINIE W SŁUPSKU

Urząd Miejski w Słupsku

Słupsk, pomorskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/20/0859


Obowiązki:

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Ogólna charakterystyka: kierowanie i organizacja pracy Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku oraz zapewnienie warunków niezbędnych do jego funkcjonowania i realizacji powierzonych zadań.
Ważniejsze zadania: nadzór i koordynacja działalności poszczególnych komórek organizacyjnych, samodzielnych stanowisk oraz placówek i jednostek organizacyjnych funkcjonujących w strukturach Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku; reprezentowanie Ośrodka na zewnątrz;
dokonywanie czynności prawnych na mocy pełnomocnictw udzielonych przez Prezydenta Miasta Słupska; realizacja zadań wynikających z ustawy o pomocy społecznej oraz innych obowiązujących przepisów prawa, uchwał rady Miejskiej w Słupsku oraz zarządzeń Prezydenta Miasta Słupska;
wykonywanie uprawnień pracodawcy wobec pracowników Ośrodka;
zarządzanie powierzoną częścią majątku gminnego;
nadzór nad prowadzoną gospodarką finansową Ośrodka;
składanie w imieniu Ośrodka oświadczeń woli w zakresie praw i zobowiązań majątkowych;
prowadzenie postępowań i wydawanie decyzji administracyjnych w ramach posiadanego upoważnienia należących do właściwości gminy;
prowadzenie nadzoru i kontroli nad wykonywaniem gospodarki finansowej jednostki w ramach planu finansowego, sporządzanie projektów planów finansowych, sprawozdań budżetowych, finansowych z wykonania budżetu jednostki oraz innych wymaganych w zakresie działalności Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku;
składanie Radzie Miejskiej w Słupsku corocznego sprawozdania z działalności Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku oraz przedstawienie potrzeb w tym zakresie;
nadzór nad przestrzeganiem tajemnicy służbowej, państwowej i zawodowej o ochronie informacji niejawnych oraz obowiązującej polityki ochrony danych osobowych w Ośrodku przez podległych pracowników;
wydawanie zarządzeń wewnętrznych regulujących zasady funkcjonowania i organizacji Ośrodka;
wykonywanie zadań wynikających z kontroli zarządczej oraz prowadzenie nadzoru nad realizacją wniosków pokontrolnych;
współpraca z kierownictwem organów administracji rządowej i samorządowej, a także innymi instytucjami i organizacjami zajmującymi się pomocą społeczną;
ustalanie potrzeb mieszkańców miasta w zakresie pomocy społecznej, w tym dokonywanie rozpoznania, analiz i diagnozy sytuacji socjalnej ludności oraz możliwości w zaspokajaniu jej potrzeb;
wykonywanie zadań wynikających z kontroli zarządczej oraz prowadzenia nadzoru nad realizacją wniosków pokontrolnych;
wykonywania zadań innych zadań zleconych przez Prezydenta Miasta Słupska;
nadzór i koordynacja realizacji programów i projektów.
Warunki pracy na stanowisku:
zagrożenia wynikające z pracy na stanowisku decyzyjnym i związanym z odpowiedzialnością; obciążenie psychiczne związane z wykonywaniem zadań;
praca w siedzibie i poza siedzibą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku;
intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;
Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
Wynagrodzenie od 7000 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Link do ogłoszenia o naborze: http://bip.um.slupsk.pl/praca/715.html



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), brak

Pozostałe wymagania:

  • Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo, ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia; stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku; wykształcenie: a) wyższe magisterskie o kierunku umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku, b) specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej zgodnie z art. 122 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz.U. z 2019 r. poz. 1507 z późn. zm.); co najmniej 5 letni staż pracy, w tym 3-letni staż pracy w pomocy społecznej lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku; co najmniej 3 lata doświadczenia w kierowaniu pracą zespołu; znajomość przepisów ustawy o pomocy społecznej, ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o samorządzie powiatowym, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, ustawy o finansach publicznych, Kodeksu Pracy. znajomość obsługi komputera; pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność; przedłożenie koncepcji funkcjonowania i rozwoju Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku. Jednocześnie osoba zatrudniona na powyższym stanowisku nie może: być członkiem zarządu, rady nadzorczej lub komisji rewizyjnej spółki prawa handlowego lub likwidatorem tych spółek, a także być pełnomocnikiem wspólnika, o których mowa w art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 30 sierpnia 1996 r. o komercjalizacji i niektórych uprawnieniach pracowników (Dz.U. z 2019 r. poz. 2181); być syndykiem lub zastępcą syndyka w postępowaniu upadłościowym lub nadzorcą lub zarządcą w postępowaniu restrukturyzacyjnym; być zatrudniona lub wykonywać innych zajęć w spółkach prawa handlowego, które mogłyby wywołać podejrzenie o ich stronniczość lub interesowność; być członkiem zarządu, rady nadzorczej lub komisji rewizyjnej spółdzielni, z wyjątkiem rady nadzorczej spółdzielni mieszkaniowej; być członkiem zarządu fundacji prowadzącej działalność gospodarczą; posiadać w spółkach prawa handlowego więcej niż 10% akcji lub udziały przedstawiające więcej niż 10% kapitału zakładowego w każdej z tych spółek; prowadzić działalności gospodarczej na własny rachunek lub wspólnie z innymi osobami, a także zarządzać taką działalnością lub być przedstawicielem czy pełnomocnikiem w prowadzeniu takiej działalności; nie dotyczy to działalności wytwórczej w rolnictwie w zakresie produkcji roślinnej i zwierzęcej, w formie i zakresie gospodarstwa rodzinnego, a także pełnić funkcji członka zarządu na podstawie umowy o świadczenie usług zarządzania, o której mowa w art. 5 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 9 czerwca 2016 r. o zasadach kształtowania wynagrodzeń osób kierujących niektórymi spółkami (Dz. U. z 2019 r. poz. 1885). Wymagania dodatkowe: preferowane wykształcenie na kierunkach z zakresu pomocy społecznej; mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym; mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej, jednostkach samorządu terytorialnego oraz na stanowiskach kierowniczych; dobra organizacja pracy oraz umiejętność kierowania pracą zespołu; wysokie poczucie odpowiedzialności; komunikatywność; wysoka kultura osobista; kreatywność, otwartość i innowacyjne działania; umiejętność określania priorytetów, umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu; umiejętność podejmowania decyzji; dyspozycyjność.


Miejsce pracy: Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty: życiorys (CV); list motywacyjny; dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany co najmniej 5-letni staż pracy, lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; kserokopie świadectw pracy dokumentujących 3-letni staż pracy w pomocy społecznej lub kserokopię dokumentu potwierdzającego co najmniej 3-letnie wykonywanie działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymogami na danym stanowisku (odpis z ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z KRS); kserokopie dokumentów potwierdzających co najmniej 3 lata doświadczenia w kierowaniu pracą zespołu; kwestionariusz osobowy; oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o nieposzlakowanej opinii; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji; inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.); Kandydat zobowiązany jest przedłożyć koncepcję funkcjonowania i rozwoju Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku w formie papierowej w jednym egzemplarzu. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy wrzucać do urny na dokumenty znajdującej się w Pałacu Ślubów w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku, w terminie do dnia 27 maja 2020 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
16/05/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja biurowa

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi