Dyrektor Marketingu / Head of Marketing
Poszukujemy kandydatów na stanowisko Dyrektora Marketingu / Head of Marketing. Doświadczenie zdobyte na tym stanowisku jest kluczowe. Ponadto doświadczenie w zarządzaniu zespołem i znajomość języka angielskiego.
Mile widziane doświadczenie z branży e-commerce.
Informacje o kliencie
Dla naszego klienta, dynamicznie rozwijającej się spółki z sektora e-commerce poszukujemy kandydatów na stanowisko Dyrektora Marketingu w Poznaniu.
Opis stanowiska
- Planowanie strategii marketingowej oraz koordynacja realizacji wszystkich działań platformy marketplace.
- Tworzenie planu marketingowego i planu komunikacji, uwzględniających: strategię komunikacji, sezonowość oraz inicjatywy i trendy sprzedażowe.
- Współpraca z agencjami oraz z podwykonawcami - współtworzenie koncepcji oraz kreacji marketingowych, nadzór nad powstawaniem wysokiej jakości materiałów.
- Ścisła współpraca z Działem sprzedaży oraz Product Managementu.
- Koordynacja i zarządzanie pracą zespołu marketingowego.
- Tworzenie i zarządzanie budżetem marketingowym.
- Ustalenie celów marketingowych (KPI).
- Analiza potrzeb i procesów zachodzących u klientów, dostarczanie insightów konsumenckich, wiedza oraz analiza aktualnych trendów rynkowych oraz działań konkurencji.
- Aktualizacja wiedzy w kwestiach dot. aktualnych trendów w marketingu, kierunków rozwoju, głównie w obszarach dot. marketplace i e-commerce.
- Aktywne i kreatywne szukanie pomysłów na nowe działania sprzedażowe i promocyjne.
Profil kandydata
- Doświadczenie w kreowaniu oraz realizacji strategii i kampanii marketingowych (preferowane dla firmy z branży e-commerce).
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
- Doświadczenie w pracy przy dużych, jakościowych projektach (także międzynarodowych), współudział w tworzeniu kampanii telewizyjnych, digitalowych i umiejętność ich rozliczania, w tym rozliczania agencji marketingowych i domów mediowych).
- Umiejętność optymalizacji kosztów i negocjowania umów z celebrytami, influencerami, agencjami, domami produkcyjnymi.
- Doświadczenie w pracy o charakterze projektowym w matrycowej strukturze.
- Doświadczenie w pracy z Performance Marketingiem (w tym mierzenie i analiza skuteczności kampanii);
- Dojrzałość biznesowa, samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy.
- Doświadczenie w pracy z narzędziami marketingowymi, tj.: ADFORM, Programmatic, Marketing Automation i wizja kolejnych ulepszeń w tym zakresie.
- Umiejętność budowania strategii SEO, SEM, zarządzenie budżetem, efektywna kreacja płatnych działań marketingowych.
- Znajomość zagadnień z zakresu influencer marketingu, marketing automation, osadzenie w bieżących trendach marketingowych / reklamowych.
- Znajomość języka angielskiego, minimum na poziomie B2.
Oferujemy
- Możliwość indywidualnego rozwoju w dynamicznie rosnącej organizacji w branży e-commerce.
- Realny wpływ na strategię marketingową, rozwój platformy oraz wzrost pozycji rynkowej spółki.
- Stabilną współpracę w oparciu o elastyczne formy (rodzaj umowy w zależności od preferencji Kandydata).
- Dofinansowanie pakietu benefitów (karta sportowa, pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe, zniżki na posiłki).
Please apply via the button on the right side of this job offer.
Job details
Location: Poznań
Contract type: Na czas nieokreślony
About Michael Page
Michael Page is a leading professional recruitment consultancy specialising in the recruitment of permanent, contract and temporary positions on behalf of the world's top employers.
More
Location: Poznań
Contract type: Na czas nieokreślony
About Michael Page
Michael Page is a leading professional recruitment consultancy specialising in the recruitment of permanent, contract and temporary positions on behalf of the world's top employers.
More
Follow us on: