Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 01/08/2021.

Opis stanowiska pracy

Miejsce pracy: woj. śląskie

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Opracowywanie, wdrażanie i nadzór nad działaniami operacyjnymi, dążącymi do osiągania celów i realizacji strategii handlowej
  • Tworzenie długoterminowej strategii handlowej firmy,
  • Opracowywanie kosztowego i przychodowego budżetu działu handlowego,
  • Badanie rynku i trendów technologicznych oraz analiza działań konkurencji,
  • Koordynację działań zespołu sprzedażowego - wyznaczanie zadań oraz nadzór nad ich realizacją,
  • Negocjowanie umów z kluczowymi klientami,
  • Nadzór nad sprawnym funkcjonowanie działu sprzedaży - przygotowywanie procedur, KPI, opracowywanie i aktualizacja instrukcji związanych z pracą w dziale.

 

Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:

  • Znajomości maszyn i urządzeń dla sektora przetwórstwa spożywczego,
  • Doświadczenia w tworzeniu strategii handlowych i zarządzaniu sprzedażą,
  • Doświadczenia w budowaniu i rozwijaniu skutecznych zespołów handlowych,
  • Komunikatywnej znajomości języka angielskiego,
  • Umiejętności wyznaczania celów oraz nadzór nad ich realizacją,
  • Zdolności analitycznych i negocjacyjnych,
  • Umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych.

 

Pracodawca oferuje:

  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, zaopatrującej rynek spożywczy w najnowocześniejsze maszyny,
  • Wysoką podstawę oraz atrakcyjny system premiowy,
  • Niezbędna narzędzia pracy (komputer, samochód, telefon),
  • Przyjazną, pełną wsparcia atmosferę pracy,
  • Duże możliwości rozwoju zawodowego na wielu płaszczyznach.

 

Wymagania

Dla naszego klienta – dostawcy urządzeń i maszyn dla przemysłu spożywczego, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

Prezentacja firmy

Skuteczna rekrutacja i selekcja pracowników, optymalizacja zatrudnienia, systemy... motywacyjne i precyzyjne zarządzanie kadrami to wyzwania, przed jakimi staje każda firma, która chce się rozwijać. Można im sprostać z sukcesem, lecz wymaga to wiedzy i doświadczenia, a często profesjonalnego wsparcia z zewnątrz. Dlatego powstał Smart-HR, firma specjalizująca się w doradztwie personalnym i skutecznym pozyskiwaniu najlepszych kandydatów do pracy.

Wierzymy, że największym skarbem organizacji są doskonale dobrani i zmotywowani ludzie.

Zespół Smart-HR tworzą ludzie z pasją i doświadczeniem w dziedzinie rekrutacji, szkoleń, zarządzania zasobami ludzkimi i doradztwa HR. Działamy na rzecz firm produkcyjnych i usługowych, m.in. z branży: IT, nieruchomości, edukacji, gastronomii, hotelarstwa i innych. Łącznie zrealizowaliśmy ponad 200 projektów z zakresu rekrutacji, optymalizacji zatrudnienia oraz zarządzania rozwojem zawodowym i ścieżkami karier pracowników. Ich efektem jest lepsze wykorzystanie zdolności i możliwości zatrudnionych ludzi i poprawa funkcjonowania przedsiębiorstw.

Przez ostatnie cztery lata blisko współpracowaliśmy z międzynarodową firmą świadczącą usługi związane z zatrudnieniem, pomocą społeczną oraz szkoleniami i doradztwem, na bieżąco monitorując zmieniający się dynamicznie rynek pracy. Utrzymujemy kontakt z pracodawcami i pracownikami, dzięki czemu doskonale znamy i rozumiemy procesy zachodzące w dziedzinie zatrudnienia.

Naszym celem jest usprawnienie funkcjonowania przedsiębiorstwa, dzięki wsparciu zarządzania personelem.

Smart-HR realizuje zlecenia z zakresu:
•Rekrutacji i selekcji pracowników
•Doradztwa HR w zakresie zarządzania personelem (motywacja, systemy wynagradzania)
•Szkoleń: menedżerskich, sprzedażowych, rozwijających kompetencje społeczne
•Doradztwa w zakresie Prawa Pracy
•Kadr, Płac, BHP
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
29/07/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Account Management
do góry