Opis stanowiska pracy
Dyrektor Grupy Przychodni
Śląskie
NR REF.: 1193316
Zakres obowiązków:
1. Zarządzanie
- Organizacja i koordynowanie bieżącej działalności przychodni lekarskich
- Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem przychodni lekarskich zgodnie z obowiązującymi przepisami i wewnętrznymi procedurami.
- Planowanie, wdrażanie procedur i nowych rozwiązań.
2. Zarządzanie zespołem
- Rekrutacja, motywowanie i rozwój pracowników.
- Tworzenie harmonogramów pracy i nadzór nad ich realizacją.
- Rozwiązywanie konfliktów, budowanie pozytywnej atmosfery i kultury organizacyjnej.
- Zarządzanie podległym personelem w placówce, udział w rekrutacjach.
- Dbanie o rozwój i podnoszenie kwalifikacji personelu
- Pozyskiwanie lekarzy, celem zagwarantowania ciągłości pracy przychodni.
3. Administracja, dokumentacja, optymalizacja
- Prowadzenie i kontrola dokumentacji zgodnej z wymaganiami prawnymi.
- Dbanie o terminowe rozliczenia lekarzy i przestrzeganie procedur finansowych.
- Przygotowywanie raportów wewnętrznych rozliczenie przychodów z kasy fiskalnej
- Raportowanie działań do Zarządu
- Odpowiedzialność za budżet placówki, nadzór nad kosztami i optymalizacją wydatków.
- Inicjowanie i realizowanie działań zwiększających rentowność i efektywność placówki.
- Definiowanie treści na stronę internetową, Facebooka spółek.
- Koordynowanie usprawnień cyfryzacyjnych w przychodni.
4. Nadzór nad jakością usług
- Wdrażanie programów poprawy jakości i dbanie o satysfakcję odbiorców usług.
- Bieżące rozwiązywanie problemów i reagowanie na skargi oraz uwagi.
- Nadzór nad dokumentacją medyczną i przestrzeganiem praw pacjenta
- Monitorowanie standardów obsługi pacjenta i procedur medycznych. Zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości i prowadzenie działań rozwojowych
- Reagowanie na opinie pacjentów na Google.
5. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi
- Utrzymywanie pozytywnych relacji z partnerami, dostawcami, instytucjami nadzorującymi, np. NFZ.
- Reprezentowanie placówki na zewnątrz, w tym w kontaktach z klientami i kontrahentami, lokalnymi włodarzami.
- Realizacja sprawozdawczości w zakresie związanym z przychodnią
6. Rozwój placówki
- Inicjowanie i wdrażanie nowych projektów oraz rozwiązań usprawniających funkcjonowanie placówki.
- Stała analiza lokalnego rynku medycznego, poczynań konkurencji i identyfikacja szans na rozwój.
- Wnioskowanie o fundusze na projekty rozwojowe (M&A, green-field, zakup sprzętu medycznego) u spółki-matki na rozwój sieci przychodni w woj. śląskim
- Dbałość o wizerunek i promocję placówki.
- Dbałość o wzrost liczby zapisanych pacjentów w POZ.
7. Wymagania:
- Wykształcenie wyższe
- Pięcioletnie doświadczenie w zarządzaniu, preferowane w rynku medycznym
If you39re interested in this role, click 39apply now39 to forward an up-to-date copy of your CV, or call us now.
Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 14/06/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Badania / Rozwój