Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 04/06/2020.

Dyrektor ds. Nadzoru Inwestorskiego

Łódź, łódzkie

HAYS IT & Telecom

Opis stanowiska pracy

Dyrektor ds. Nadzoru Inwestorskiego
Łódź
NR REF.: 1134673

Naszym klientem jest firma dostarczająca usługi energetyczne i telekomunikacyjne. Organizacja zatrudniająca w Polsce ok. 600 osób posiada kilka biur regionalnych, a główną częścią codziennego biznesu jest budowa sieci telekomunikacyjnej na terenie kraju. Klient występuje w roli Generalnego Wykonawcy dla kontaktów zlecanych głównie przez międzynarodowe organizacje. Oprócz budowy nowej firma zajmuje się również utrzymaniem istniejącej infrastruktury. W związku z rozwojem grupy zarząd planuje zdecydowanie mocniej zaangażować się w rozwój kolejnej spółki i szuka osoby, która będzie zarządzała wyżej opisaną.

Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie zarządzanie całą spółką w roli właścicielskiej. Wyzwanie wiąże się z zarządzaniem wieloma obszarami jednocześnie: część operacyjna, dział finansowy, prawny, zarządzanie zasobami ludzkimi, IT i inne. Idealny/a kandydat/ka będzie reprezentował/a właściciela we wszystkich spotkaniach, w których aktualnie uczestniczą. Odpowiedzialność, która się z tym wiąże to również podejmowanie decyzji w ich imieniu. Dodatkowo, w uzasadnionych przypadkach wymagana jest gotowość do spotkań z klientami, podwykonawcami. Kolejne istotne punkty to oczywiście dbanie o koszty organizacji oraz nadzór realizacji budżetu.

Szukamy osoby, która posiada doświadczenie w zarządzaniu spółką usługową o profilu budowlanym, „facility management”, elektroenergetycznym, budownictwa energetycznego, telekomunikacyjnym. Istotna jest umiejętność zarządzania różnego rodzaju usługami. Wymagane jest wyższe wykształcenie, a istotnym atutem będzie biegła znajomość języka angielskiego. Wysoki poziom energii jest bardzo mile widziany.

Klient oferuje zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, bądź B2B, w zależności od propozycji kandydata. Oferta dotyczy stanowiska z bardzo szerokim poziomem odpowiedzialności. Dodatkowo osoba ta otrzyma samochód służbowy do dyspozycji oraz wszelkie niezbędne narzędzia pracy.


Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Dywizja skupia się na kompleksowej obsłudze firm z sektora telekomunikacji oraz... technologii informatycznych. Nasza oferta usług rekrutacyjnych skierowana jest przede wszystkim do producentów oprogramowania i rozwiązań hardware'owych, integratorów, firm świadczących usługi informatyczne, call center oraz operatorów i dostawców usług telekomunikacyjnych. Obsługujemy również działy IT w firmach, m.in. z branży finansowej,produkcyjnej i FMCG.
Prowadzimy rekrutację na wymagające stanowiska specjalistyczne i kierownicze. Nasza praca oparta jest na branżowym doświadczeniu konsultantów oraz dogłębnej i aktualnej wiedzy o rynku pracy w sektorze informatycznym i telekomunikacyjnym. Bogata sieć kontaktów z najlepszymi specjalistami w dziedzinie IT i telekomunikacji pozwala nam prowadzić rekrutację nawet z dnia na dzień.
Realizując usługi dla naszych Klientów, koncentrujemy się na dostosowaniu usługi do rzeczywistych potrzeb Klienta i przedstawieniu najlepszych kandydatów na dane stanowisko.
FINDING THE PEOPLE WHO MAKE A DIFFERENCE
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
05/05/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca IT - Programowanie / Analizy , Praca IT - Bazy danych , Praca IT - Hardware / Information Systems
do góry