Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 25/01/2020.

Opis stanowiska pracy

Dyrektor ds. Kadr i Płac
Lódz
NR REF.: 1130421


Dla naszego Klienta zajmującego się outsourcingiem, poszukujemy osoby na stanowisko:

Dyrektor ds. Kadr i Płac

Rola Dyrektora ds. Kadr i Płac polega na organizowaniu pracy działu, opracowywaniu procedur oraz kształtowaniu polityki personalnej z Działem HR wraz z nadzorem obsługi kadrowo-płacowej.Zadaniami na tym stanowisku będą czynności kontrolne w zakresie realizacji budżetu działu, tworzenie statystyk i raportów kadrowo-płacowych, monitorowanie poprawności wykonywanych przelewów wynagrodzeń i należności wynikających z zawartych umów. Ponadto Dyrektor wspierać będzie przełożonych w ramach kompetencji stanowiska.

Od Kandydatów na tym stanowisku wymagamy ponad 5 lat doświadczenia na analogicznym stanowisku oraz umiejętności kierowania zespołem nabytych przez minimum 4 lata.Atutem będzie wykształcenie w zakresie Prawa Pracy. Oczekujemy znajomości języka angielskiego na poziomie min B2 oraz narzędzi: MS Office (Excel), Płatnik.

Nasz Klient oferuje stanowisko w dynamicznym środowisku pracy, atrakcyjne wynagrodzenie oraz zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.

Lokalizacja: Łódź

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
23/01/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja , Praca Reklama / Komunikacja , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry