Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 01/08/2021.

Dyrektor Centrum Dystrybucyjnego (branża meblarska)

Poznań, wielkopolskie

Michael Page

Opis stanowiska pracy

Otwarcie nowego Centrum Dystrybucyjnego (branża meblarska)

Pełna odpowiedzialność za całościowe funkcjonowanie Centr. Dystrybucyjnego

Informacje o kliencie

W związku z otwarciem nowego Centrum Dystrybucyjnego (branża meblarska), poszukujemy pełnych pasji i zaangażowania Kandydatów na stanowisko Dyrektora Centrum Dystrybucyjnego.

Opis stanowiska

  • Współotwarcie nowo-tworzonego Centrum Dystrybucji w Poznaniu,
  • Odpowiedzialność za kreowanie struktury dystrybucji i zakresu obsługi logistycznej,
  • Odpowiedzialność za projektowanie, wdrażanie i sterowanie procesami logistycznymi w całej spółce w tym logistycznymi standardami obsługi klienta,
  • Zarządzanie relacjami biznesowymi z aktualnymi klientami oraz dostawcami/odbiorcami
  • Odpowiedzialność za analizę i optymalizację procesów logistycznych pod względem jakościowym i kosztowym,
  • Zarządzanie budżetem, ustalanie, monitorowanie oraz raportowanie wskaźników KPI,
  • Ścisła współpraca z kluczowymi działami firmy m.in.: sprzedaż, kontroling, finanse,
  • Tworzenie analiz, sprawozdań i raportów dla Zarządu,
  • Współpraca z centralą firmy w Niemczech.

Profil kandydata

  • Kilkuletnie doświadczenie na stanowisku o podobnym profilu / Dyrektora Logistyki, mile widziane w segmencie firm dystrybucyjnych
  • Sukcesy w inicjowaniu i wdrażaniu nowych rozwiązań logistycznych,
  • Znajomość nowoczesnych technologii logistycznych,
  • Cechy liderskie, pozwalające na sprawne zarządzanie zespołem: odpowiedzialność, komunikatywność, sprawne rozwiązywanie problemów, terminowość w realizowanych zadaniach, konsekwencja w dążeniu do postawionych celów,
  • Wykształcenie wyższe,
  • Bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego,
  • Bardzo dobrą znajomość pakietu MS Office (przede wszystkim Excel, PowerPoint).

Oferujemy

  • Praca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Stabilne zatrudnienie i atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Możliwość uczestnictwa w projekcie rozwoju Centrum Dystrybucji,
  • Pakiet dodatkowych benefitów.

Prezentacja firmy

Światowy lider doradztwa personalnego, posiadający 164 biura w 34 krajach na całym... świecie. Ponad 35 lat doświadczenia pozwoliło nam wypracować skuteczne metody pracy oraz długą listę usatysfakcjonowanych Firm oraz Kandydatów. Nasi konsultanci zawsze posiadają doświadczenie biznesowe wyniesione z obszarów dla których rekrutują, znają środowisko oraz mechanizmy rządzące rynkiem. Połączenie wyspecjalizowanych konsultantów oraz globalnej bazy danych, sprawia, że działamy sprawnie i efektywnie, zawsze odpowiadając na potrzeby naszych Klientów.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
20/07/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Transport / Spedycja / Praca dla kierowców
do góry