Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 25/05/2019.

Dyrektor Administracyjno-Finansowy (m/k)

Jędrzejów, świętokrzyskie

Michael Page

Opis stanowiska pracy

Praca w Grupie Kapitałowej o ugruntowanej pozycji na rynku polski, specjalizującej się usługach logistycznych i spedycji międzynarodowej.

Informacje o kliencie

Dla naszego klient prężni rozwijającej się Grupy Kapitałowej, działającej w branży TSL, poszukujemy kandydata zainteresowanego podjęciem długo falowej współpracy z firmą, poprzez objęcie nowo utworzonego stanowiska Dyrektor Finansowy. Docelowo wybrana osoba będzie pełniła funkcje Członka Zarządu, który będzie miała bezpośredni wpływ na kreowanie polityki Finansowej i HR w ramach całej Grupy Kapitałowej .

Opis stanowiska

  • Koordynacja i nadzorowanie księgowości, sprawozdawczości finansowej, windykacji i zgodności procedur finansowych z przepisami prawnymi i podatkowymi, w tym prowadzenie ksiąg rachunkowych dla spółki, przygotowanie sprawozdania finansowego i obsługa audytu
  • Zarządzanie płynnością finansową oraz analizowanie przepływów pieniężnych; planowanie, opracowanie i nadzór nad realizacją krótko i długoterminowych planów finansowych w firmie
  • Optymalizację dochodowości i efektywności funkcjonowania spółki w tym identyfikacja ryzyka i nieprawidłowości w rozliczeniach
  • Pełna odpowiedzialność za działania kontrolingowe (kontroling finansowy i operacyjny )
  • Odpowiedzialność za współtworzenie oraz współkontrolę realizacji budżetu i planów finansowych, analiza odchyleń
  • Współudział w opiniowaniu strategii dalszego rozwoju spółki
  • Inicjowanie oraz wdrażanie projektów zwiększających efektywność spółki i ograniczających koszty, wprowadzanie automatyzacji procesów i współpraca z firmami zewnętrznymi
  • Zapewnianie zgodności procedur spółki z polityką Grupy oraz przepisami prawa
  • Odpowiedzialność za analizę oraz opiniowanie kontraktów, umów oraz innych dokumentów wpływających na efektywność ekonomiczno- finansową spółki; ocena ryzyka finansowego
  • Współpraca oraz negocjowanie umów i warunków współpracy z instytucjami zewnętrznymi (banki, dealerzy walutowi, leasing, firmy ubezpieczeniowe)
  • Zarządzanie podległym działem finansowo-administracyjnym i działem HR
  • Bezpośrednie raportowanie do właścicieli firmy i Zarządu Grupy Kapitałowej
  • Wsparcie zarządu w podejmowaniu decyzji biznesowych i finansowych, w tym ocena kluczowych umów, transakcji oraz klientów

Profil kandydata

  • Min. 5 letnie doświadczenie zawodowe na analogicznym stanowisku w firmie działającej operacyjnie w branży TSL jest warunkiem koniecznym
  • Doświadczenie w zarządzaniu kilkunastoosobowym zespołem oraz umiejętność komunikacji i egzekwowania wyników pracy
  • Wykształcenie wyższe kierunkowe
  • Praktyczna wiedza i umiejętności z zakresu rachunkowości zarządczej, budżetowania i kontroli kosztów,
  • analizowania danych finansowych, wdrażania planów i strategii finansowych
  • Doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu działem HR będzie dużym atutem
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiający profesjonalny kontakt biznesowy i branżowy (silne B2/C1)
  • Dobra organizacja pracy własnej i podległego zespołu,
  • Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności analitycznego, planistycznego i strategicznego myślenia, inicjatywna,
  • zaangażowanie i efektywne działanie pod presją czasu i wyniku,

Oferujemy

  • Umowę o pracę bądź zatrudnienie oparte o kontrakt B2B
  • Samodzielne stanowisko pracy oraz wsparcie narzędziowe (komputer, telefon, samochód również do celów firmowych)
  • Pracę w firmie, której dynamika rozwoju niesie ze sobą ciągle nowe możliwości

Prezentacja firmy

Światowy lider doradztwa personalnego, posiadający 164 biura w 34 krajach na całym... świecie. Ponad 35 lat doświadczenia pozwoliło nam wypracować skuteczne metody pracy oraz długą listę usatysfakcjonowanych Firm oraz Kandydatów. Nasi konsultanci zawsze posiadają doświadczenie biznesowe wyniesione z obszarów dla których rekrutują, znają środowisko oraz mechanizmy rządzące rynkiem. Połączenie wyspecjalizowanych konsultantów oraz globalnej bazy danych, sprawia, że działamy sprawnie i efektywnie, zawsze odpowiadając na potrzeby naszych Klientów.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
21/01/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 5 do 10 lat
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Logistyka
do góry