Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 23/11/2019.

Dutch Customer Service Advisor

Katowice, śląskie

Capgemini Polska Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Who are we looking for?

Before you start our induction training we will check if you have:

  • very good Dutch language skills
  • good English language skills
  • pro client attitude and communication skills
  • basic experience in Windows 7 and MS Office
  • customer service experience (is an asset but is not necessary)
  • team player, problem solving attitude and efficient task management skills

What will you do?

After an induction training you will be able to:

  • handle incoming phone calls/ e-mails from customers regarding technical issues related to everyday usage of a computer
  • analyze and resolve most common enquiries using step-by-step solutions provided to you
  • deliver high quality standard service to customers
  • cooperate with IT specialist team to deal with more complex issues

What we offer?

Wymagania

Atmosphere

  • Working with great people and in legendary atmosphere
  • No formal dress code
  • Annual family picnics
  • Unforgettable integrational events
  • Employee volunteering opportunities and interesting CSR projects
  • We value and respect diversity in terms of gender, nationality, roles, age, interests
  • Internal celebration initiatives: Children's Day, St. Nicholas Day and many more
  • Supporting employees' hobbies: Business Run, e-sport games, basketball, volleyball

 

Development

  • Development in expert or leader competencies
  • Broad training offer with possible co-funding
  • Access to Harvard Business Review knowledge base
  • Introduction plan for new employees and Buddy Initiative
  • A wide range of instructor-led and e-learning trainings
  • Co-financing for post-graduate studies and courses
  • Many companies under one roof / internal headhunters
  • Internal development events: conferences, meetings, communities
  • Education First platform for learning English online

Benefits

  • Bonuses, including those for new employees recommendation
  • Additional life insurance
  • Attractive package of extra benefits of your choosing (fitness, gym, cinema, etc.)
  • Disability inclusion, assistive technologies, reasonable accommodations
  • Private medical care for you and your family
  • Bicycle parking and carpooling options
  • Free coffee, water, milk and wide range of teas
  • Anti-smog plants in offices
  • Car leasing

Prezentacja firmy

Capgemini jest jedną z największych na świecie firm świadczących usługi w zakresie:... konsultingu, technologii informatycznych i outsourcingu. Sukces naszej działalności tkwi w partnerskim podejściu zarówno do klientów, jak i do pracowników. Jesteśmy harmonijnym zespołem ponad 100 tys. specjalistów w 36 krajach. W Polsce zatrudniamy ponad 4 tys. osób.

Różnorodność jest naszą siłą. Działamy w międzynarodowym środowisku, a nasi pracownicy to absolwenci różnych kierunków, w tym: ekonomicznych, finansowych, lingwistycznych, inżynierskich oraz informatycznych. Wiedząc, że kapitałem są ludzie, oferujemy naszym pracownikom szeroki zakres szkoleń oraz wsparcie w ich dodatkowych działaniach zmierzających do podnoszenia kompetencji poprzez dofinansowywanie nauki języków obcych, studiów podyplomowych, doktoranckich, MBA oraz szkoleń specjalistycznych. Nasi pracownicy mają możliwość zdobywania doświadczeń zawodowych pracując dla naszych klientów w Polsce i za granicą. Przyjazną atmosferę w firmie potwierdzają wewnętrzne badania oraz zewnętrzne rankingi. W tym roku firma Capgemini Polska uzyskała certyfikat TOP EMPLOYERS 2010 przyznawany przez Instytut Corporate Research Foundation (CRF).

Tym, co nas wyróżnia, jest szczególny sposób współpracy z klientem określany mianem Collaborative Business Experience, czyli współdziałanie w biznesie. Uważamy, że współdziałanie wzmacnia firmę, praca zespołowa daje lepsze efekty, a zaufanie i przestrzeganie partnerskich reguł jest fundamentem współpracy.

Prowadzimy szereg działań na rzecz lokalnych społeczności. U podstaw naszego zaangażowania społecznego leży kultura korporacyjna i wartości, jakimi kierujemy się w codziennej pracy. Firma Capgemini jest sygnatariuszem umowy ONZ zobowiązującej do wspierania i przestrzegania 10 zasad ogłoszonych w światowej umowie dotyczącej praw człowieka, standardów pracy, ochrony środowiska i działalności antykorupcyjnej.

Dołącz do naszych zespołów:

Business Process Outsourcing

BPO obecnie jednym z największych centrów outsourcingowych działających na terenie Polski, świadczącym kompleksowe usługi w 28 różnych językach z zakresu: księgowości, finansów, operacji bankowych, obsługi klienta, zakupów, logistyki oraz marketingu. W biurach BPO w Krakowie i Katowicach zatrudnionych jest obecnie ponad 2100 pracowników.

Information Technology Outsourcing

Centrum ITO, należące do światowej sieci Rightshore®, obsługuje zewnętrznych klientów w zakresie usług zdalnego wsparcia technicznego oraz zdalnego zarządzania infrastrukturą informatyczną klientów, zatrudniając obecnie prawie 1500 osób w centrach w Krakowie i Katowicach. Nasi pracownicy wspierają ponad 40 klientów z całego świata, komunikując się w 12 językach.

Rekrutację prowadzimy przez cały rok.

Ze względu na specyfikę pracy, zarówno do Centrum BPO, jak i ITO poszukujemy osób ze zdolnościami analitycznymi i interpersonalnymi, które potrafią pracować w zespole. Każde z oferowanych przez nas stanowisk wymaga znajomości języka angielskiego lub innego języka obcego. Zatrudniamy studentów i absolwentów wszystkich kierunków; preferowane są specjalności ekonomiczne, finansowe, lingwistyczne oraz techniczne. W związku z dynamicznym rozwo-jem planujemy zatrudnić w tym roku kilkuset nowych pracowników.

Więcej o nas na: www.pl.capgemini.com
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
14/11/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca BPO / outsourcing , Praca Doradztwo / Konsulting , Praca Obsługa klienta
do góry