Numer oferty: StPr/25/1119
1) prowadzenie spraw administracyjnych, uzgodnień, obsługi wniosków, wydawania zaświadczeń i innych dotyczących obowiązującego zakresu czynności;
2) prowadzenie spraw dotyczących obiektów budowlanych infrastruktury oczyszczalni ścieków, ujęć wody, sieci kanalizacyjnej i wodociągowej, budowli i urządzeń z tym związanych, infrastruktury gminnego targowiska, budynków magazynowych, gospodarczych i innych budynków stanowiących mienie Gminy Sawin w tym świetlic wiejskich;
3) obsługa spraw związanych z wnioskami o wydawanie warunków przyłączenia do sieci, uzgadnianiem rozwiązań budowlanych i technicznych mających wpływ na sieć wodociągową i kanalizacyjną, kolizji tych sieci z inną infrastrukturą;
4) prowadzenie spraw z zakresu inwestycji i bieżącego utrzymania mienia.
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Chutecka 12, 22-107 Sawin, powiat: chełmski, woj: lubelskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 3
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres www: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-sawin/strona-glowna
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.