Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0209


Obowiązki:

Poradnictwo zawodowe polegające na udzielaniu pomocy bezrobotnym, poszukującym pracy i osobom niezarejestrowanym, w tym osobom biernym zawodowo, w wyborze lub zmianie zawodu, miejsca pracy, kierunku kształcenia lub szkolenia, w planowaniu rozwoju zawodowego, a także przedsiębiorcom w planowaniu działań, których celem jest adaptacja do wymogów rynku pracy, w tym podnoszenie kompetencji zawodowych, a w szczególności:
1) udzielanie informacji o rynku pracy, zawodach, kwalifikacjach, możliwościach kształcenia i szkolenia;
2) udzielanie porad zawodowych w zakresie możliwości rozwoju zawodowego, w tym pomocy
w określeniu kompetencji, umiejętności, zainteresowań, uzdolnień i doświadczenia zawodowego oraz w zakresie umiejętności niezbędnych przy aktywnym poszukiwaniu pracy i samozatrudnieniu, w szczególności z wykorzystaniem metod i programów, w tym standaryzowanych narzędzi diagnostycznych;
3) organizowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu umiejętności poszukiwania pracy;
4) udzielanie pomocy przedsiębiorcom:
a) w doborze kandydatów do pracy spośród bezrobotnych i poszukujących pracy,
b) we wspieraniu rozwoju zawodowego przedsiębiorcy i jego pracowników przez udzielanie porad zawodowych.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • 1. Wymagania niezbędne: - obywatelstwo polskie, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych - posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do pracy na stanowisku: wykształcenie wyższe i 3 lata stażu pracy lub ukończone studia na kierunku związanym z kształceniem w zakresie poradnictwa zawodowego. - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia.2. Wymagania dodatkowe: - znajomość ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia(Dz. U. z 2025 r, poz. 620), -znajomość ustawy o finansach publicznych, - znajomość przepisów Kodeksu pracy, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, - umiejętność pracy w zespole, - wysoka samodzielność w organizowaniu i planowaniu, odporność i samokontrola emocjonalna, - umiejętność obsługi programu EXCEL, WORD, SYRIUSZ.


Miejsce pracy: Bema 2, 21-200 Parczew, powiat: parczewski, woj: lubelskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 3

Wymagane dokumenty: § dokumenty poświadczające wykształcenie,§ dokumenty poświadczające staż pracy,§ w przypadku osób niepełnosprawnych dokument potwierdzający niepełnosprawność.§ kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg załącznika nr 1 do ogłoszenia,§ wypełnione i podpisane oświadczenie o niekaralności wg załącznika nr 2do ogłoszenia, podpisana informacja RODO - wg załącznika nr 3 do ogłoszenia.Szczegółowe informacje na stronie urzędu: https://pupparczew.bip.lubelskie.pl/index.php?id=65&p1=szczegoly&p2=14308

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
24/07/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Doradztwo / Konsulting

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi